Ik zag het bij vkmag voorbij komen. https://www.vkmag.com/magazine/wait_what_gerrit_schijnt_niet_de_vader_te_zijn_van_barbies_zoontje_djemino?fbclid=IwAR34O_h1PZjZqh1byxQVuRKuFLLfRJBKrp_jAg_rsQQQZGTsW0w3o524fYI
Wooooowww wat een drama En wie is weer de dupe in dit verhaal? Dat kleine baby'tje Edit: als dit echt waar is, weet je hoe erg dan dat Djemino is vernoemd naar het overleden kleinzoontje van Gerrit...
Nou inderdaad Het was qua tijdlijn ook wel vreemd, ze zou echt zowat in de eerste week dat ze samen waren zwanger moeten zijn geraakt (kan natuurlijk, daar niet van, maar what are the odds).
Oh My, arm kindje. Het lijkt soms wel eens of ze in een soort paralel universum leeft. Ze doen gewoon bijna hun best om beroerd Nederlands te schrijven. Jeugdzorg heeft in elk geval weer wat te doen.
Ja! Hij heeft sowieso een volwassen dochter (weet niet of hij meer kinderen heeft, dacht ‘t wel), die dus moeder is van een overleden zoontje: Gerrits kleinzoon. Het kindje van Samantha en Gerrit is vernoemd naar dat overleden jongetje.
Jeetje nog aan toe, wat een ramp daar. Echt wel een beetje heel erg voor die Gerrit dan! Wist niet dat hij al opa was joh... Maar eerlijk?? Ik sta er niet van versteld! Net als ik denk dat het niet gekker kan daar, doet zij er wéér een schepje bovenop..!