Dankjewel. Dit voelt extra bijzonder en van de eerste 2 zwangerschappen heb ik weinig genoten. Hoop dat nu wel te doen. Die hele stressvolle aanloop er naartoe (medische trajecten) hebben we niet gehad en het voelt nu heel anders. Ik voel me een stuk kalmer. Alle extra hormonen niet, geen opgeblazen gevoel, geen woede aanvallen, zoooo fijn!
Ik heb geen behandelingen gehad voor de eerste twee, maar wel heel veel rondes en elke maand verdriet. De jongste is een onverwacht cadeautje en dat was inderdaad veel rustiger/kalmer. Gefeliciteerd!
Xelly Cabau verwacht in juni hun tweede kindje. En Ferri Somogyi en zijn vrouw, verwachten volgend jaar een tweeling.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/barbies-verloofde-doet-hele-verhaal-ik-heb-altijd-geweten-dat-iemand-anders?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1608715567 Barbie drama...
Pfffff, wat een gedoe weer rondom haar. Zo sneu voor de kinderen die hier bij betrokken zijn... Vraag me wel af wat er waar is van zijn kant van het verhaal. Zou je echt een kindje, waarvan je al weet dat het niet van jou is, volledig vernoemen naar je overleden kleinkind....?
Heb het zo te doen met dat kleine mannetje Djemino, anderhalve maand oud en nu al zoveel ellende in zijn jonge leventje.