Het is een bekende diëtist influencer, ze heeft 154.000 volgers op YouTube dat is best veel volgens mij
Ja ik had al even gekeken. Ik volg zelf eigenlijk alleen buitenlandse vloggers. En ik dieet niet...dat scheelt ook denk ik
Leuk om een mede follower te ontmoeten Ik dacht echt dat ik de enige "al lang en breed volwassene" was die dit (en meer van dit soort type) programma('s) nog altijd graag kijkt
Ik ook en ik hoop elke keer dat een sappige catfish zoals een ex vriendin ofzo haha of een man die zich voordoet als vrouw
Haha ik behoor sinds lange tijd weer eens tot een groep hoor ik al Sorry voor het off-topic gaan voor de vaste lezers hier
ik heb 1x catfish op MTV gekeken en toen was het inderdaad een man die zich voordeed als vrouw. Dacht eigenlijk dat elke aflevering zo een situatie was. Daarna nooit meer gekeken maar vond het wel vermakelijk.
Ik vraag me wel af of het nog wel echt is, al die Catfishes. Zal het niet in scene gezet zijn? (De eerste lichting is nog wel geloofwaardig, maar nu... ik weet het niet. All for the fame laten we maar zeggen?)