ze is de ex van Martijn Krabbé Heeft mee gedaan aan the bachelor en take me out. En samen met haar vriend aan Kerels met een kleintje toen ze zwanger was van haar oudste. En nu is ze inderdaad een influencer.
de vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk, haha Maar vond hem wel mooi Edit: of je noemt je kind chardonnay of Pinot Grigio
Nee ik moest zo lachen dat jij na een hele uitleg van een lid mbt namen, reageert met: ‘ zo kun je het ook zien’ en dan die duim erachter Zo van, goed verhaal, lekker kort ook En daarna moest ik lachen om die hagelslag
Ik weet nog dat ze een keer een story deelde over filmpjes kijken in de klas. Gericht aan leerkrachten; hoevaak doe je dat, wat dan precies enz. En dat haar dochter had gezegd dat ze 'heel vaak' filmpjes kijken. Toen ging ze op willekeurige momenten met de hond lopen om te checken of de kinderen inderdaad filmpjes zaten te kijken. Ik vond dit toen zó apart!
haha. Ik wilde vooral tegen @hummeltje5 zeggen dat ik haar ook begrijp en zit zeker kern van waarheid in. Altijd fijne interactie met Hummeltje. Maar blijf het gekke namen vinden. ik kan echt aan niks anders denken dan de wijn. Maar ik denk dat als het een kind in je omgeving is, dat je er wel aan went
Je had me moeten zien zitten in dat gesprek, meneer het directeurtje en meneertje van het bestuur konden geen kant op met hun waardeloze antwoorden. Wat een neerbuigende opmerkingen maakt zij zeg Die is echt van de toren geblazen mijn hemel!
toen Fleuri net naar school ging poste ze echt dagelijks allemaal van die jank story’s. Over hoe erg ze het vond dat ze nu niet meer bij der was en dat ze der zo erg mistte. Prima dat je het even moeilijk heb maar zij heeft echt langdurig dit soort dingen gepost. Vond het bijna gênant om naar te kijken.
Jaaaaaa dat weet ik nog!! Ze heeft haar toen ook een periode thuis gehouden toch, want ze was nog geen 5 en wilde liever thuis zijn? Meen ik me iets van te herinneren...
Gatverdamme, wat een arrogant wijf. Die ‘haha’ ook telkens. ‘Ik raak al zwanger als ik naar mijn man kijk, haha!’, ‘Superzaad doet superdaad, haha!’ En dan inderdaad dat tóóntje. O, wat kan ik slecht tegen dit soort types
Aha. Ik kijk geen tv dus dan ken ik gewoon niet iedereen meer. Ik dacht dat Martijn Krabbe een andere ex had. Maar dit is alweer de tweede ex vrouw zeker.
Hier staan wat quotes; https://amayzine.com/nl/2014/liesbeths-rariteitenkabinet-jacobien-schumacher/ Soms voel ik mij niet thuis in mijn leven. Ik weet dat ik uiteindelijk voor de camera zal staan, daar succesvol in zal zijn en goed geld in zal verdienen.' 'Tot die tijd is het behelpen. Ik werk als schrijfster, maar mijn inkomen wisselt sterk' en 'ik werk aan mijn autobiografie "bien there done that". Er zijn uitgeverijen met interesse, maar ik moet veel wijzigen. Kijk, dat werkt natuurlijk niet. Ik doe het op mijn manier.' (Lees Jacobien Schumachers blog over haar Bachelor avonturen, een aanrader voor een ieder die weinig opheeft met interpunctie, spelling en zinsopbouw) 'Natuurlijk kan ik wel shoppen bij HenM, maar eerlijk gezegd is dat niets voor mij. Ik heb daar te veel klasse voor, een te sterk ontwikkeld stijlgevoel.' 'En als ik naar de kapper ga, ga ik met mijn vader mee naar Italië. Daar zit de enige hairstylist die mijn krullen snapt. En als ik met mijn vader meega hoef ik mijn ticket niet te betalen.' 'Mijn vader vraagt mij vaak waarom ik niet wil werken voor een beter leven. Ik snap de vraag, maar zo werkt het niet. Ik ben een creatieveling. Een dromer. Ik wil boeken schrijven, zo een naam opbouwen en vanuit daar de stap naar televisie maken. Werken bij Starbucks voegt hier niets aan toe. Zo verkwansel ik mijn talent.' 'Als kind stond ik al voor mijn barbies iets te presenteren. Of ik deed alsof ik linten doorknipte. Hoe kan ik dan iets anders doen, als ik zo overtuigd ben van dit glamourleven?' 'Ook heb ik een paar trucjes. In de winkel een draadje lostrekken van een wollen truitje bijvoorbeeld, om fikse korting te bedingen. Of met mijn nagel een krasje maken in een hak en dan een goed gesprek aangaan met de verkoper. Het liefst met een man, dat werkt het beste.' 'Mijn vriendjes weten dat ik erg van mode hou en vaak word ik ook verrast; met mooie schoenen, designertassen of een bijzonder horloge. Natuurlijk vraag ik nergens om. Mannen doen dat omdat ze snel verliefd op mij worden.' 'Ik wil mezelf laten zien zoals ik ben. Niet de tweede Yolanthe worden die er nu natuurlijk heel anders uitziet dan toen ze begon. Dat geldt voor zoveel mensen op tv, die zijn zo fake.' 'Ik wil een baby voor mijn 25e en het moederschap combineren met presenteren. Van The Voice bijvoorbeeld.' 'Een van de meest begeerde mannen van Amsterdam is Johnny de Mol. Hij is moeilijk te benaderen, want hij wordt goed afgeschermd. Toch vonden we elkaar. Ik woonde in een getto en zat op een ochtend gewoon met hem te ontbijten, met geleende Louboutins van een vriendin. In de maand dat wij iets hadden heeft hij altijd geweten van mijn dromen en ambities. Heel even flitste door mijn hoofd dat hij wellicht mijn ticket naar roem kon zijn.'