Kindje heet Rome, vernoemd naar de Roma van Shay Mitchell: Romaine. Ik vraag mij alleen af of je het uitspreekt als Romee of echt als Rome( op zijn Engels)
Naar de grootmoeder bedoel je verwacht ik Ik al Googlen: de Roma van Shay Mitchell En de naam van het kind is Roma en niet Rome Ik verwacht dat je het ook gewoon zo uitspreekt (roo-maa). Edit: sorry, ik ben er niet meer zo zeker van of ze nou Roma heet, of toch Rome. De ene site zegt dit, de ander dat. Wat zegt Shay zelf op Insta? Romaine is een franse naam en hoort te worden uitgesproken als roo-MEH(-nuh), maar ja.. ik gok niet dat een engels/amerikaans iemand die naam correct uitspreekt. Dat zal eerder roo-meejn worden vrees ik Dus in dat opzicht vind ik je vraag of het wellicht als Romee uitgesproken wordt helemaal niet zo vreemd in dit daglicht.
Nr 8 is nog niet geboren....dus niet dezelfde haha. (Zijn 9e) Schijnt zijn 3e met deze moeder te zijn
Zou ook bang zijn om meer te krijgen dan alleen een kindje... soa bv... aangezien hij het absoluut niet veilig doet
Rodanya van Temptation is zwanger van een tweeling. Ze heeft al 2 kids, waarvan de jongste een halfjaar oud is. Tjah wat zal ik zeggen? Pittig.
Nou inderdaad, 4 kinderen onder de 3 lijkt me erg zwaar. Volgens mij is het andere vader dan van de oudste twee.