Beroemd & Zwanger (Deel 3)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Ik denk daar anders over, zodra je besluit met een ander het bed in te duiken, moet je niet janken als dit naar buiten kan komen. En als je dan BN'er bent, dan is dit voor heel Nederland, want ja, heel Nederland kent je. Dat is inherent.
    Als mijn vent dit zou doen mag hij ook exposed worden voor heel Nederland. Geen problemen mee.

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.080
    17.052
    113
    Als ik toch al offtopic bezig ben:
    Haiiiii, long time no see! :D Hoop dat alles goed met jullie gaat❤️

hummeltje5, Achterkantvandemaan en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Ja het voelt wel een beetje als 'in de val lokken' ofzo door die griet! Maar goed, dan nog heb je op heel veel momenten voorafgaand aan de daad een keuze ;)
    Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor Bibi moet zijn. Juist in deze periode.

Sado en nizzie86 vinden dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ja, echt zo sneu… Ik vond ze nou net altijd zo leuk samen :(

Achterkantvandemaan en Sado vinden dit leuk.
  5. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Ik belde gisteren meteen m'n vent op (die was optreden) en werd bijna boos op hem: JIJ GAAT MIJ DIT DUS ECHT NEVER NOOIT FLIKKEN HE!!!! :roflmao::roflmao::roflmao:

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Heel goed! Ontzettend verliefd op de baby en echt aan het genieten van ons gezin van vier-hopelijk-ooit-nog-wel-vijf-kuch :o: Hopelijk daar ook alles goed!

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.840
    18.590
    113
    Vrouw
    Ja dat vind jij. Maar niet iedereen denkt daar zo over. Yvonne handelt puur uit eigenbelang en dat vind ik gewoon zo erg.... of heeft ze dit alles eerst ook met Bibi besproken? Ik mag het hopen voor haar..

GossipGirlxoxo, Zuul, Gewooniemand en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Staat in dr story wel dat waylon haar heeft gebeld en dat ze bibi heeft gesproken. Maar ik denk niet dat ze heeft gevraagd of ze hem online aan de schandpaal mocht nagelen. Al is zij niet de eerste die hiermee kwam.

Spectre vindt dit leuk.
  9. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Tuurlijk, het is geen barmhartige Samaritaan. Ze verdient hier geld mee.
    Ze zouden de screenshots alleen naar Bibi gestuurd kunnen hebben. En dan was het in alle prive afgehandeld, zoals dat bij jou en mij zou gebeuren. Maar we weten allemaal dat het bij BN'ers gewoon niet zo werkt, en zeker niet als er geld te halen valt.
    Én ik vind het dus super dat ze publiekelijk aan de schandpaal genageld worden voor zulke misstanden. Hoe had die bal bij the Voice ooit aan het rollen kunnen gaan? Soms zijn deze dingen nu eenmaal nodig om een verandering teweeg te brengen. Miljoenen ogen houden meer in de gaten dan 2. En als het gaat over dingen als seksueel grensoverschrijdend gedrag zijn die miljoenen ogen meer dan welkom!

Sorry @Sado nog meer offtopic :roflmao:

Sado vindt dit leuk.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Ik vind dat totaal iets anders als vreemdgaan.

SAARC, GossipGirlxoxo, Zuul en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Ik ook hoor, maar vreemdgaan mag voor mij dus ook publiekelijk aan de schandpaal.

12. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik vraag me af of dat meisje zelf de juice channels heeft verwittigd of misschien naar een vriendin stuurde om beetje groot te doen ofzo. Geen idee. Want dat meisje haar IG stond openbaar en de 100den haatreacties stroomden binnen.

Ofwel wou ze meer dan Waylon kon geven en wou ze wraak.

Ofwel is het gewoon een trut die aandacht wou. Maar die reacties krijgen lijkt me niet zo leuk.

nizzie86 vindt dit leuk.
  13. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Waarom? Dat jij je eigen partner publiekelijk aan de schandpaal zou nagelen vind ik 1 ding, maar ik zie werkelijk niet in waarom mijn partner dan aan de schandpaal zou moeten. Ik ben de enige die daar zeggenschap over heeft. En dat je dan geld gaat verdienen over mijn rug, vind ik helemaal laag bij de grond. Ik vind het ongelooflijk dat mensen betalen om andermans leed op die manier uitgebuit te zien, zoek lekker een hobby!

GossipGirlxoxo, Zuul, Gewooniemand en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

En dan krijgt ze de meeste juice nog gewoon in haar schoot geworpen door haar zogenaamde spionnenleger. Vraag mij wel eens af hoeveel nieuws zij zelf ontdekt heeft. Makkelijk geld verdienen zo.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Maar dat erkent ze toch ook? Dat ze de juice via haar spionnen binnenkrijgt. Over het algemeen denk ik, als je niks doet wat het daglicht niet velen kan, heb je niks om
    bang voor te zijn.

Achterkantvandemaan vindt dit leuk.
  16. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Omdat net zoals jij vindt van niet, ik vind van wel. Dat heet nu een andere mening hebben ;)

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Als een BN-er iets illegaals doet, dan lijkt het mij de plek van politie en justitie om daar stappen op te ondernemen. Informatie daarover kan dan aan de politie worden gedeeld. Indien wordt gemerkt dat zij hun rol niet oppakken, kun je ervoor kiezen om zaken naar buiten te brengen op een discrete manier om een en ander aan het rollen te brengen.
    Maar iemand die vreemd gaat is een privé kwestie. Ik zie werkelijk niet in waarom zij vindt dat ze het recht heeft om dat voor anderen naar buiten te brengen. De partner in kwestie inlichten prima, als die zegt, gooi maar op internet en verdien er je geld mee, ook prima, maar niet zonder toestemming van de beschadigde partij.

18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Maar je beslist voor een ander. Stel ik vind een rood huis heel mooi en ik verf daarom jouw huis rood, dan is dat toch niet akkoord. Het is niet mijn huis om te verven, net als het niet jouw relatie is om in te kloten.

GossipGirlxoxo, Nataly1972, Zuul en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.895
    8.066
    113
    Ik vind dus dat iedereen die vreemdgaat publiekelijk aan de schandpaal genageld mag worden. Daar ging het over wat ik zei en jij vroeg waarom? Jij vindt van niet. Ik vind van wel.

Groot nadeel vind ik wel dat er nu twee kinderen mee gemoeid zijn. Nu zal het wel meevallen, maar ook zij kunnen dit over 16 jaar terugvinden waarschijnlijk.

Maargoed, ik vind het allemaal de schuld van Waylon, niet de schuld van juicekanalen, dat grietje of wie dan ook. Had hij z'n broek dicht gehouden, was er niks aan de hand geweest. Die discussie over juicekanalen nemen wel een beetje de aandacht van de 'echte schuldige' weg. Waylon is hier de enige echte schuldige, niemand anders.

Bellybell en Roos12 vinden dit leuk.
  20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Daarmee leg je jouw norm op aan een ander, terwijl de ander daardoor beschadigd wordt. En dat doe je dan niet uit de goedheid van je hart, omdat je vindt dat vreemdgaan zo schadelijk is dat iemand ervoor beschadigd moet worden, maar om er geld mee te verdienen. Dus hij is inderdaad schuldig aan vreemd gaan en dat is hartstikke klote voor zijn partner, maar de enige afspraak die hij heeft gebroken is naar haar, hij is jou geen verantwoording schuldig. Juicekanalen daarentegen willen alleen maar geld verdienen en het zal ze verder verrekken wat er verder gebeurt.

Als ze echt er alleen op uit zou zijn om vreemdgangers te exposen, dan zou ik het ermee oneens zijn, maar nog enigszins kunnen begrijpen. Maar zij wil gewoon geld verdienen over het leed van de ander, dat is gewoon intens gemeen.

GossipGirlxoxo, Zuul, Dubbelgeluk en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina