Het gaat er om wie de dupe zijn van dit gedrag: Bibi en hun kinderen. En een talentloos tutje zonder empathie maakt het nog zwaarder voor Bibi door het op internet te gooien. Vervolgens verdient ze ook geld aan het leed van een ander. Ronduit verwerpelijk.
Het verschil is dat dit sinds mens en dag gebeurt; hoge bomen vangen veel wind. Ben je bekend, dan geniet heel het land mee van al je misère. Daarmee zeg ik niet dat dat goed is, maar ik zie geen verschil tussen de roddelbladen die er altijd al waren en een juicekanaal. En dit gaat ook niet meer weg. Je moet dat een soort van 'voor lief nemen' als je bekend wil worden/bent. Dit hoort er bij. Mensen willen alles van je weten en betalen voor een Story of een juicekanaal en kijken naar Shownieuws en Boulevard. Ik kan me er weinig bij voorstellen, maar het gebeurt nog zo veel dat er veel mondjes mee gevoed kunnen worden. Ik vind daar ook van alles van, maar helaas ga je dit niet meer wegnemen. Je moet dus bedenken of je überhaupt niet liever in de luwte wil leven, of dat je zorgt dat je niet zulke grote misstappen begaat dat het opgepikt wordt door een roddelkanaal als je dat niet wil. Al jaren roepen mensen dat dit echt niet kan maar er verandert niks zolang mensen blijven betalen. En dat blijven ze doen. En ja, dan worden mensen inderdaad de dupe. In dit geval de dupe van Waylon, wiens gedrag is opgepikt door de roddelkanalen. En dat is triest, maar het is ook niet zo dat hij het niet had kunnen voorkomen. Je kan beter accepteren dat je onder een vergrootglas ligt en je niet in verdachte situaties begeven. Zo moeilijk is dat niet. En je weet niet of het nog zwaarder is voor het slachtoffer (in dit geval Bibi) als het op straat ligt. Misschien wordt ze juist gesterkt. Het is een invulling, van beide kanten.
Die Yvonne heeft ook beelden van de ontvoering in de Apple store online geplaatst tijdens de ontvoering. Zegt genoeg toch? Zulke mensen moeten geen platform krijgen.
Seksueel grensoverschrijdend gedrag vind ik heel wat anders dan vreemdgaan. Daarmee praat ik vreemdgaan zeker niet goed, maar ik vind het ook niet persé nodig om de persoon aan de schandpaal te nagelen hiervoor.
Een goede vriendin van mij is door haar partner verlaten voor een ander. Ze had er heel veel moeite mee om tekst en uitleg te geven aan familie/vrienden ... dat had tijd nodig. Ik zou niet echt amused zijn wanneer heel Nederland kan meegenieten van het drama dat zich in mijn privé leven afspeelt, voordat ik zelf echt de tijd heb gehad om dingen te verwerken.. Met sommige zaken moet je wat voorzichtiger zijn. Maar goed, ik weet verder niet wat eraan vooraf is gegaan qua contact tussen Bibi en Yvonne....
Haha nee hoor hij is maar muzikant!! Hij begeleidt een BN'er en soms BN'ers. Gelukkig maar anders stond ie straks nog in de stories bij Yvonne
Bibi en Yvonne zijn ook vriendinnen en Yvonne wist dit al langer en zij heeft het toen niet naar buiten gebracht door de zwangerschap Maar een ander juice kanaal deed dit wel Ik vind dat ze nu ook naar buiten heeft gebracht dat hun vreemd ging tijdens de 1e zwangerschap echt misselijkmakend Wat een hufter die waylon
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Een echte vriendin doet zoiets natuurlijk niet. Überhaupt vraag je niet of je haar leed op jouw kanaal mag plaatsen om er zelf aan te verdienen. En als Bibi zelf had voorgesteld om het online te plaatsen zou een goede vriendin haar beschermen en dit niet doen. Je weet dat er een bak ellende van komt. En dat een ander het dan alsnog online plaatst kan best zijn, maar een vrouw die geld verdient aan het leed van haar vriendin is de titel vriendin niet waard.
Mijn gezin zit ook zo in elkaar met 4 kinderen in minder dan 3,5 jaar tijd waarvan 1 tweeling. Ben zelf tijdelijk gestopt met werken en gelukkig een partner die ook echt mee deed. Ze hebben het heel fijn met elkaar maar goed, hier is rust en stabiliteit en ruime financiën. Dat vind ik van dit meisje minder strak geregeld.
Ja ik heb er alleen maar respect voor! Dat komt omdat ik het zelf met 2 kids al pittig vindt . Zou het zelf echt niet aankunnen.
Ik denk dat bijna elk muzikant wel dingen heeft gedaan wat niet kan.. ook de minder bekende of degene die in de band van een bner spelen te veel gezien.. maar zou dat soort dingen dus niet na een juice kanaal verspreiden
Echt ja, en het ergste vind ik zijn reactie. Met z’n demonen en dat ie hulp gaat zoeken. Dan doe je nog steeds alsof dit je is overkomen en neem je een slachtofferrol aan. Echt, geef gewoon toe dat je zij had in wat anders en dat het super dom is. Man man man wat een kneus..
echt? Ik vind haar zo ontzettend nep. En dan dat arrogante lachje als ze verteld over de ellende van een ander. ze geniet er van. Ik vind haar echt een kop hebben om op te slaan. En mbt geen onwaarheden? Hoe weet je dat? Het hele Jan Smit / Volendam Verhaal. Het Danny de Munk verhaal? Nergens bewijs of een veroordeling van een rechter. In de zaak samantha Steenwijk moest ze ook rectificeren!
serieus voor vreemdgaan? Hij heeft niemand verkracht ofzo! Sorry ik kan er met mijn pet niet bij dat je het gedrag van dat achterlijke wijf goed probeert te praten. Ik kan er met mijn pet überhaupt niet bij dat mensen haar leuk of vermakelijk vinden. Ik vind het vooral misselijkmakend.