Beroemd & Zwanger (Deel 3)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ja geniet jij daarvan? Ik ben op de hoogte maar genieten nee, absoluut niet. Als je hiervan geniet dan gaat er echt iets niet goed in je bovenkamer!

Huismuisie, Hemeltjelief en TotalBella vinden dit leuk.
  2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Dat is toch hartstikke leuk? Meegenieten met andermans leed… in iemands kraamtijd.:cool:

Om te janken.

Zuul, Suzy85, Hemeltjelief en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

walgelijk gewoon. Dan is je eigen leven echt verrot als je je beter voelt door ander mans leed.

Huismuisie, Hemeltjelief en Ysabella vinden dit leuk.
  4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben het hier helemaal mee eens.

Sowieso kwets je daarmee niet alleen diegene die iets heeft gedaan maar ook de kinderen die diegene heeft staan voor gek. Als ze klein zijn misschien niet op dit moment maar later krijgen ze het ook mee. Grotere kinderen zoals die van Charlie Luske bijvoorbeeld worden er waarschijnlijk ook overal mee geconfonteerd.

Walgelijke manier van entertainment.

5. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Ik snap echt niet dat Bibi nog bij hem wil zijn…
    Wat een kwal met z’n demonen! Gadverdamme tijdens de zwangerschap, zou bij elke beurt er aan herinnert worden

6. Kraanvogel

Kraanvogel Bekend lid

29 apr 2017
    723
    1.062
    93
    Ik kan me indenken dat je met een 4 weken oude baby niet in staat bent tot iets. Je bent aan het herstellen en een nieuwe verbinding voor het leven aan het aangaan. Haar proces en evt keuzes komen later, lijkt me niet gek. En over ‘beurt’ gesproken, ik denk dat Waylon voorlopig helemaal niet aan de beurt komt en lekker thuis de poten onder zijn lijf vandaan mag rennen.

bloem82, Milkyway7, Maan14 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Ayla7000

Ayla7000 Bekend lid

24 jun 2021
    556
    247
    43
    Bij me derde heb ik het ook alleen gedaan dus het kan wel als je zelfrespect heb! Zou niet lekker slapen als die naast me ligt terwijl die in een ander geweest is omdat je net bevallen ben alles te accepteren.

Hemeltjelief vindt dit leuk.
  8. Kraanvogel

Kraanvogel Bekend lid

29 apr 2017
    723
    1.062
    93
    Er is geen goed of fout. Netzomin dat Bibi geen zelfrespect heeft. Ze geeft haar energie aan haar mooie kind en die kerel komt nog wel, of niet. Maar leuk, gezellig en makkelijk gaat hij het niet krijgen.

Dubbelgeluk, Zuul, Huismuisie en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Tsja en wie weet hè, hebben ze wel afspraken hierover en is er niet zoveel aan de hand als iedereen nu denkt. Misschien hebben ze wel een open relatie ofzo, kan allemaal..

10. Kraanvogel

Kraanvogel Bekend lid

29 apr 2017
    723
    1.062
    93
    Zou kunnen.
    Ik heb zelf heel goede vrienden die al 15 jaar een open relatie hebben. Daar kunnen we normaal over praten. Ze doen dat ook niet met vrienden, collega’s, de kassajuf of schoolplein ouders.

Er zijn ook hele boeken en fora over volgeschreven en dan niet perse over de spannende kant maar vooral de relationele en communicatieve kant.

Zo zijn er dus ‘gouden tips’ waaronder dat je een open relatie pauzeert in situaties als zwangerschap en babytijd maar ook als een van de twee bijvoorbeeld burn-out is of een serieuze ziekte heeft.

Het lijkt mij dat als je zo’n relatie hebt je daar ook alle ins en outs wel over bespreekt vanuit ook een professionele hoek.

Linnidee vindt dit leuk.
  11. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik snap sowieso al niet dat ze ooit op hem is gevallen, maar dat ze zal zeer waarschijnlijk ook over mijn man denken. De clou is dat het ons niet aangaat. Voor mij zou vreemdgaan tijdens de zwangerschap ook einde verhaal betekenen en dat heb ik man ook verteld. Ik voelde me zwanger zo vreselijk dat ik het hem nooit had kunnen vergeven als hij toen egoïstisch zou zijn geweest. Maar hun relatie is mijn relatie niet, dus mijn mening doet er niet toe.

Golden1213, Novi, Linnidee en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Elise uit boer zoekt vrouw (2020) is zwanger van haar eerste kindje.

Huismuisie vindt dit leuk.
  13. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    3fm dj Frank van der Lende en zijn vriendin Hannah zijn gisteren ouders geworden van Koos.

zegenwens, Syane en femkes vinden dit leuk.
  14. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.709
    3.852
    113
    Koos... wat een afgrijselijke, hopeloos ouderwetse naam. Vind ik.

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.305
    113
    Vrouw
    Koos hopelijk wel mannelijk? Je weet t nooit tegenwoordig :roflmao:
    Koos werkloos :|

hummeltje5 vindt dit leuk.
  16. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.126
    5.044
    113
    Vrouw
    Haha ja het is een jongetje.

17. Dagda

Dagda Fanatiek lid

8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Ow ik vind het juist een heel toffe naam, Koos.
    Gelukkig, smaken verschillen!

femkes vindt dit leuk.
  18. zegenwens

zegenwens VIP lid

28 sep 2021
    5.023
    4.996
    113
    Vrouw
    Ik vind Koos súperleuk ook!

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Niets zo erg als al die veroordelende mensjes in je omgeving waar de mond van woorden als zelfrespect over loopt. Alsof je slecht bent voor je gezin of jezelf als je zoiets gewoon een even in alle rust wil verwerken. Of misschien tot de conclusie komt dat je zoiets niet zo erg vindt dat je het het waard vindt om een verder fijne relatie voor op te geven. Kan allemaal he.

Linnidee, nizzie86, Zuul en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina