Ja geniet jij daarvan? Ik ben op de hoogte maar genieten nee, absoluut niet. Als je hiervan geniet dan gaat er echt iets niet goed in je bovenkamer!
Ik ben het hier helemaal mee eens. Sowieso kwets je daarmee niet alleen diegene die iets heeft gedaan maar ook de kinderen die diegene heeft staan voor gek. Als ze klein zijn misschien niet op dit moment maar later krijgen ze het ook mee. Grotere kinderen zoals die van Charlie Luske bijvoorbeeld worden er waarschijnlijk ook overal mee geconfonteerd. Walgelijke manier van entertainment.
https://www.100pmagazine.nl/nieuws/bibi-breijman-laat-van-zich-horen/?fbclid=IwAR1CW_B_K1hpR2j8nLm0H3dnvFNEYo_PE6jWfn3uiqnPC2suCZ93pZgT27E
Ik snap echt niet dat Bibi nog bij hem wil zijn… Wat een kwal met z’n demonen! Gadverdamme tijdens de zwangerschap, zou bij elke beurt er aan herinnert worden
Ik kan me indenken dat je met een 4 weken oude baby niet in staat bent tot iets. Je bent aan het herstellen en een nieuwe verbinding voor het leven aan het aangaan. Haar proces en evt keuzes komen later, lijkt me niet gek. En over ‘beurt’ gesproken, ik denk dat Waylon voorlopig helemaal niet aan de beurt komt en lekker thuis de poten onder zijn lijf vandaan mag rennen.
Bij me derde heb ik het ook alleen gedaan dus het kan wel als je zelfrespect heb! Zou niet lekker slapen als die naast me ligt terwijl die in een ander geweest is omdat je net bevallen ben alles te accepteren.
Er is geen goed of fout. Netzomin dat Bibi geen zelfrespect heeft. Ze geeft haar energie aan haar mooie kind en die kerel komt nog wel, of niet. Maar leuk, gezellig en makkelijk gaat hij het niet krijgen.
Tsja en wie weet hè, hebben ze wel afspraken hierover en is er niet zoveel aan de hand als iedereen nu denkt. Misschien hebben ze wel een open relatie ofzo, kan allemaal..
Zou kunnen. Ik heb zelf heel goede vrienden die al 15 jaar een open relatie hebben. Daar kunnen we normaal over praten. Ze doen dat ook niet met vrienden, collega’s, de kassajuf of schoolplein ouders. Er zijn ook hele boeken en fora over volgeschreven en dan niet perse over de spannende kant maar vooral de relationele en communicatieve kant. Zo zijn er dus ‘gouden tips’ waaronder dat je een open relatie pauzeert in situaties als zwangerschap en babytijd maar ook als een van de twee bijvoorbeeld burn-out is of een serieuze ziekte heeft. Het lijkt mij dat als je zo’n relatie hebt je daar ook alle ins en outs wel over bespreekt vanuit ook een professionele hoek.
Ik snap sowieso al niet dat ze ooit op hem is gevallen, maar dat ze zal zeer waarschijnlijk ook over mijn man denken. De clou is dat het ons niet aangaat. Voor mij zou vreemdgaan tijdens de zwangerschap ook einde verhaal betekenen en dat heb ik man ook verteld. Ik voelde me zwanger zo vreselijk dat ik het hem nooit had kunnen vergeven als hij toen egoïstisch zou zijn geweest. Maar hun relatie is mijn relatie niet, dus mijn mening doet er niet toe.
Niets zo erg als al die veroordelende mensjes in je omgeving waar de mond van woorden als zelfrespect over loopt. Alsof je slecht bent voor je gezin of jezelf als je zoiets gewoon een even in alle rust wil verwerken. Of misschien tot de conclusie komt dat je zoiets niet zo erg vindt dat je het het waard vindt om een verder fijne relatie voor op te geven. Kan allemaal he.