Wooowww wat een escalatie. Ikzelf zou het echt vreselijk vinden als mijn man zou seksen met een ander tijdens ons huwelijk. Zou ik ervoor bij hem weg gaan? Nee. Nu niet. Niet met bijna 4 kinderen. Niet als hij spijt heeft en het eenmalig was en ik kan merken dat de situatie, ook al is die door hemzelf veroorzaakt, hem ook verdriet doet. Want een kapot gezin kan het gevolg zijn. Dat is triest en in mijn ogen niet altijd de oplossing. Zolang er nog genoeg liefde is en van beide kanten de wil is, is er een weg. Maar ja; staat dan wel tegenover dat jij rete zijn best zou mogen doen om het vertrouwen terug te winnen en ik wel zou willen zien dat hij spijt heeft. Ik vind het wat anders als het hem niets zou kunnen schelen en hij echt gevoelens heeft voor een ander. En waarschijnlijk zou ik hier ook anders over denken als we net een relatie zouden hebben ipv 17 jaar en 4 kinderen verder..
Maar feit blijft natuurlijk dat met een ander het bed induiken terwijl je vrouw zwanger is niet hoort en alles behalve netjes is. Tenzij je beiden met een ‘we zijn er beiden oké mee’-verklaring komt. Niet dat het anderen wat aangaat maar dergelijke situaties roepen niet geheel onterecht in mijn ogen wel vragen op.
Dennis en Lisette uit "niets liever dan een kind" zijn na 7,5 jaar eindelijk papa en mama geworden van twee meisjes: Filou en Bowie.
Wie praat @Iertje en mij bij over wat we gemist hebben qua verwijderde berichten? Grove lijnen is voldoende
Ik lees net dat de draagmoeder al elk moment kan bevallen en al zwanger is sinds november. Ze zijn, als het goed is, in december/januari (opnieuw) uit elkaar gegaan, dus de keus voor een draagmoeder lijkt een andere reden te hebben. https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-11011753/Khloe-Kardashian-having-baby-surrogate-Tristan-Thompson.html
Geen idee waarom ze een draagmoeder hebben genomen. In de tijd dat dit gebeurde waren ze nog samen, vrij snel daarna zijn ze weer uit elkaar gegaan.