Beetje mee eens ja. Wij hadden heel lang Coco voor onze L. Maar zo heet dochter van Katja Schuurman en volgens mij van die gast van Chef Special ook.
Dat idee heb ik sowieso vaker. Vrienden van ons kregen een Sem toen dat zo'n beetje de meest populaire naam voor jongens was. Hij zat toen met 4 andere Semmen op het KDV. Ik ken aardig wat jongens met Turkse voorouders die Kaan heten (in allerlei varianten geschreven) en momenteel ken ik aardig wat Zoë's, allemaal rond de leeftijd van mini. Mensen zijn minder kuddedieren qua namen dan vroeger (toen je meerdere Jannen in een klas had), maar toch kun je bij aardig wat mensen gokken hoe oud ze zijn op basis van hun naam.
Rodanya van Temptation Island heeft een tweeling gekregen, Lio en Ella. Ik stond wel even verbaasd te kijken dat ze kennelijk in januari 2020 een zoontje heeft gekregen, 30 november 2021 een dochtertje. En nu 1 december 2022 een tweeling - met een andere man Dat dochtertje is dus net één jaar geworden! Oftewel, toen zij 3 maanden oud was, is ze zwanger geraakt met een nieuwe partner, en ook nog eens van een tweeling notabene. Jeetje, dat vind ik toch wel vrij heftig...
O wow.... 4 kids in minder dan 3 jaar incl partnerwissel. En ze is nog maar 24. Als ze dit tempo volhoudt word ze rijk van de kinderbijslag
Weet iemand of ze nog wel samen is met de vader van de tweeling? Hij was al nooit zo aanwezig op haar insta maar heel af en toe stond hij wel ergens. Nu zie ik hem nergens meer. Ik hoop dat ze een goed netwerk heeft. Lijkt me hels anders
Deze dame woonde tot voor kort in een flat in een erg matige wijk van Arnhem. Die flat is compleet uitgebrand en zij gaf aan geen brandverzekering te hebben. Ik betwijfel heel sterk dat ze een nanny heeft.
Heb die vlog gezien wat een domme doos en vreemd verhaal allemaal.. zo hoog plotseling brand ontstaan enzo
Singer songwriter Yuki (meegedaan aan Expeditie Robinson vorig jaar) en zijn vrouw Lizzy zijn ouders geworden van dochter Suki. Zusje van Jagger.
Ik denk dat Jan de tweede naam is. Beer heet ook Beer Stanislaus maar noemen ze gewoon Beer. Dus twee zoontjes, Beer en Don.