Sowieso die namen los an sich al En Don Jan: alsof het een Don Juan is Ik was niet de enige die dit dacht dus
P. Diddy (Sean Love Combs) is voor de 7e keer vader geworden. Het meisje heet Love Sean Combs. Het is niet bekend wie de moeder is.
O. Mijn. God. Niet alleen haar losse voornaam (wie noemt z’n kind nou letterlijk Liefde…), maar vooral ook omdat dat meiske nu letterlijk ‘ik hou van m’n vader Sean Combs’ heet Wie heeft er een teiltje?!?
Pepijn van de Jeugd van Tegenwoordig (Faberyayo) en zijn vrouw Coco verwachten hun vierde kindje. Ze hebben al een zoon Blake en twee dochters Mei Milène en Liu Lilian.
Altijd als ik haar zie voel ik plaatsvervangende schaamte, zo dom en oppervlakkig. Ik heb geen enkele connectie met haar, maar blijkbaar is alleen in hetzelfde land wonen al genoeg om deze emoties te ervaren bij iemand
Weet niet of het een roddel is of echt waar... Maar las gisteren ergens een artikel-kop dat Barbie weer zwanger zou zijn....?!?!?!?
Het zou toch wat zijn. Ze is net uit de (gedwongen) prostitutie, en dan nu zwanger en straks haar zwangere lijf op only fans showen
Ik wilde jullie deze toch niet onthouden... Ik bedoel, ik wist dat Nick Cannon veel kinderen met veel vrouwen en rare namen had, maar dit komt toch wel even binnen Ik weet niet waar ik me meer over verbaas: - die namen: Legendary Love Cannon? Serieus? Is dit een ode aan zijn eigen "Love Cannon"? - de snelheid van kinderen: de laatste 4 zijn in 4 maanden tijd geboren - het feit dat hij het cirkeltje meerdere keren afgaat, en dat hij dus weer terugkomt bij de eerdere vrouwen om daar weer een kind mee te krijgen. Waarom zou je nog een kind willen van een man wanneer hij na jou bij 4 andere vrouwen ook nog kinderen heeft gekregen?
Ja ik kan er ook niks meer over vinden. Dacht misschien hier iemand meer info maar dus ook niet. Dan zal het (gelukkig) wel een roddel zijn