Een iets ander bericht: Douwe Bob gaat trouwen met de moeder van één van zijn drie kinderen, Anouk. Anouk is afgelopen zomer bevallen van hun zoon Elias en het stel is sinds juni weer samen.
Vraag me in dit geval af of nr. 12 Expecting wordt genoemd omdat het nog in de buik zit, of dat ie die naam écht aan z’n kind heeft gegeven. Dat laatste zal me bij Nick Cannon niet verbazen.. Je zal maar Mariah Carey zijn en dat de vader van je kinderen er na jou verlaten te hebben zo’n zootje van heeft gemaakt Gewoon zés verschillende baby-mommy’s
Hilary Swank is zwanger van een tweeling, ze is 48 jaar. https://www.babybytes.nl/nieuws/48-jarige-actrice-hilary-swank-laat-trots-haar-zwangere-buik-zien
Jaaaaa!! 12e kind geboren van Nick Cannon! Een dochter: Halo Marie. Gelukkig heeft die man een goede baan
En Joy-Anna is ook zwanger toch? 't Zou gek zijn als er eens iemand niet zwanger is, in die familie John David is pas vader geworden van hun tweede kind, Charlie.
klopt Joy is ook zwanger. Er zijn er nog genoeg zonder kinderen dus voorlopig blijven er daar nog wel kinderen bijkomen
Jurney Hendrikx, van EOTB, is zwanger van haar 2e kindje (geen idee van wie) Haar 1e dochtertje is van Odim (ook van EOTB) maar zij zijn wel al een poos uit elkaar.
Vorige week las ik in zo'n vragensticker bij haar dat ze een aantal dagen per week samen is met Odim voor hun dochtertje en dat dat heel goed gaat. Ze hebben geen relatie, want daarvoor is er teveel gebeurd en ze zouden nooit meer terug bij elkaar komen. Toch zou het me niet verbazen als ze zwanger is van Odim.
Toch wel bijzonder 50ers die voor het eerst ouders worden. Vroeger was je met eind 30 aan de late kant Met vroeger bedoel ik de jaren 90 van de vorige eeuw. Leeftijden verschuiven echt met veel dingen. Zo hadden wij het jongste broertje van mijn opa met de kerst op bezoek. 92 jaar. Fiets gewoon nog even 20 km per dag op een gewone fiets ( niet elektrisch). Werkt nog in de tuin bij iedereen en is werkelijk elke dag vrolijk.
Oh my! Ik zag de naam al voorbij komen in het opmerkelijke namen topic, maar had nóóit gedacht dat Thomas Berge z’n kind zo zou noemen Zou dat zijn om op te kunnen vallen tussen de vele andere pareltjes van kindernamen van BN’ers?