Hier hebben we dat ook: zo’n “exotische” voornaam met een oerhollandse achternaam. Maar waar de ene combinatie wél goed past, doet een ander dat helemaal niet. Ik ben blij dat wij aan de goede kant zitten
Leuk is dat Ik heb jarenlang met ouderen gewerkt. Het viel mij telkens op dat hoe ouder, hoe taaier ze vaak waren Vond ik altijd wel mooi om te zien
Chrissy teigen en John legend hebben gisteren hun derde kindje gekregen een zoon. Dit zou John savonds tijdens een intiem concert bekend gemaakt hebben. Op hun eigen media kanalen staat nog niks.
Yep kind zou in de ochtend geboren zijn en in de avond dus dat concert. Voor sommige gaat werk blijkbaar gewoon door. Agh hij zou het geld nodig hebben
Vooraf bedacht risico van het vak, denk ik zo Een concert annuleren zal ook fink in de papieren lopen. Hij zal niet maar 100 kaartjes verkocht hebben.
Gerda van de urker tweeling is gisteren bevallen. Mathilde Lydia heet het meisje. Der roepnaam is Maily
Tja, als je wel geld en geen zin hebt om je eigen kinderen te dragen/baren dan is dat natuurlijk zo gedaan. Ik vind het ook meer op een trend lijken
Voorheen was de trend tweelingen. Werden in hollywood echt bizar veel tweelingen geboren... kan mij ook niet voorstellen dat er geen ondersteuning bij kwam kijken.
Voornamelijk j/m tweelingen inderdaad. Embryo selectie op geslacht is geen issue daar. Volgens mij was het een trend onder de ‘oudere’ popsterren. Ze gingen allemaal richting de 40 maar hadden nog geen kinderen of nog maar 1. Dus even snel een tweeling (bij voorkeur j/m) en je bent klaar. Jennifer Lopez, Mariah Carey, Beyoncé, Angelina Jolie, Amal Clooney.. ook allemaal j/m tweeling trouwens.