O ja inderdaad! Daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. Ach ja, met geld is alles te koop blijkt aar weer!
En dan de homoparen er nog bij Neil patrick harris en ook ricky martin.Die de draagmoeders gelijk opzadelden met 2 tegelijkertijd. Kassa die waren toen al hip haha én draagmoeder én tweeling. Zal als draagmoeder vast een enorme bak met geld opleveren in de vs als je ook nog eens 2 wil dragen
Ik had echt het idee (had de vlog gekeken) dat ze eigenlijk niet zo goed weet hoe ze dat straks allemaal moet doen en ze lijkt minder uitbundig dan met haar eerste dochter.
Ja ook al op de helft is ze heb de vlog niet gezien verder ik kan haar niet zo goed hendelen hahah! Ze schijnt ook enorm veranderd te zijn met vroeger oud cliënt van mij paste op haar
Ik in dit geval vind ik het niet krom. Je helpt een stel maar zet daarmee wel je gezondheid op het spel. Hoeveel mensen er niet blijvend incontinent raken, verzakkingen, een flinke jaap in je buik vanwege een ks. Natuurlijk moet je uitbuiting tegen proberen te gaan. Maar er mag echt wel geld tegenover staan.
Ja die vrouw heeft echt een jaloersmakend mooi lijf. Sommige vrouwen zijn er gewoon voor gemaakt! Ook echt een leuk gezin volgensmij.