Ach ja, hoeveel juniors er niet rondlopen. Ultieme blijk van liefde Maar ja, wat nu als het een jongetje was geweest.
Ach zo zag ik fenley voorbij komen als naam voor een meisje Fen is ongeveer de helft van mama's naam. En papa heeft ley in zijn naam Ik vind het helemaal geen naam maargoed
Sarah chronis heeft een dochter gekregen Nimué. Vraag me wel af hoe je dit uitspreekt. Gewoon Nie-mu-we laatste met nadruk dan.
Nih-moe-ee denk ik. Het komt uit de legende van koning Arthur, de geliefde van merlijn (lang leve google). Is een Keltische naam.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5374664/belgisch-stel-kind-twaalf-baby-namen-puzzel-zelfde-letters-alex Jaja
Dan is je lijf al oud voordat t daadwerkelijk oud is... ik vond ze bij de vorige aankondigen al zo vreselijk slecht eruit zien.
En de laatste was aan de leeftijden te zien ook vlak na de voorlaatste. Maar dat was dan ook een verrassing
Ik denk als je fokgehalte zo hoog is, je vruchtbaarheid zo groot is.... zoiets niet super snel een verrassing komt