Beroemd & Zwanger (Deel 3)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Megara

Megara Fanatiek lid

5 feb 2023
    1.498
    1.709
    113
    Vrouw
    tis een knappe vent maar er is verder niks over bekend.
    Ze houd haar privé leven nogal privé :p

Huismuisie vindt dit leuk.
  2. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Kind krijgt vast een leuke goede vader:)

3. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja dat snap ik wel. Die is natuurlijk bang dat er allerlei juice van hem uitkomt :roflmao:

Huismuisie en hummeltje5 vinden dit leuk.
  4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik hoop het voor het kind. Als je moeder haar geld verdient door het leed van een ander entertainment voor andere zielige mensen zonder leven te maken, dan hoop ik dat de vader tenminste wel enige moraal en liefde kent. Maar als je op zo'n mens valt heb ik wel een beetje twijfels daarover.

GossipGirlxoxo, Damay77, Zuul en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Haar baan staat los van hoe ze zelf is.

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Nee, zo'n baan niet. Dit werk doe je niet als je enig respect hebt voor andere mensen.

7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Tuurlijk niet! Zij kiest er toch zelf voor om mensen in een verkeerd daglicht te zetten.

Damay77, Huismuisie en femkes vinden dit leuk.
  8. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Wat een vooroordelen. Ik weet dat ze al langer een kind wilde maar niet zomaar van piet op de hoek of een donor een kind wilde. Dat heeft ze in diverse interviews gezegd. Dat vind ik hartstikke goed klinken. Dat ze dan nu wel dat goede gevoel bij iemand heeft kennelijk is hartstikke leuk voor haar en de baby. Dan maar een paar jaar moeten wachten. Ik gun haar echt juist een fijne zwangerschap!

9. Mammavantwee

Wat voor vooroordelen lees je dan?

10. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Dat er een relatie zou zijn tussen haar werk en hoe ze zou zijn wat betreft de keuze van partner.

11. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Ik vind het een leuke meid en kan alleen maar waarderen dat ze ondanks haar langere kinderwens niet snel haar eigen kinderwens heeft vervuld maar op een leuke man heeft gewacht.

12. Mammavantwee

Jij heb het erover dat haar baan los staat van hoe zij zelf is en daar reageren wij op.

Dus je reactie slaat weer is nergens op!

Damay77, femkes en Sado vinden dit leuk.
  13. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Hier werd iets over haar partnerkeuze gezegd.

14. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik moest even zoeken wie zij überhaupt is en vond toen in een eerste artikel al iets wat absoluut niet klopt met wat jij zegt. Dit is een citaat van wat zij heeft gezegd:

,,Natuurlijk is het leven leuker als je het kunt delen met een man of een gezin, maar als dat me niet gegund is, dan denk ik ook zeker aan andere mogelijkheden om een kindje te krijgen.’’

Huismuisie en Sado vinden dit leuk.
  15. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.080
    17.052
    113
    Wat is het toch met jou en die rare steken onder water over donorschap? Hou eens op, joh:o:

SAARC, Zuul, KleineLai en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Wat nou steek onder water? Zij heeft langer gewacht op de ware ipv op een manier zwanger te raken (op jongere leeftijd) waar zij zich niet goed bij voelde.

Dat is alleen maar bewonderenswaardig toch? Haar jaren tikten ook door maar toch gewacht. Ik vind dat mooi om te zien en ik vind haar een tof mens.

17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.080
    17.052
    113
    Je weet prima wat ik bedoel.
    Je weet in zó veel topics rare, kwetsende opmerkingen te maken, om dan te doen of je neus bloedt als je erop aangesproken wordt.

Gek genoeg is vooral het thema donorschap terugkerend bij die vreemde opmerkingen van je.

KleineLai, Krv, Paardenbloem en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.879
    5.131
    113
    Gaby Blaaser is bevallen van dochter Isabella.

GossipGirlxoxo, Huismuisie, Zuul en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Nee, ik zeg niks over haar partnerkeuze, maar ik zet vraagtekens bij de moraal van de man als je valt op een vrouw zonder moraal. Ik zou nooit verliefd kunnen worden op iemand die zijn geld verdient met het kapot maken van anderen. Ik vind haar dus ook gewoon geen 'leuke meid' maar een kreng eerste klas die geld verdiend over de ruggen van anderen.
    Ik ben oprecht benieuwd hoe zij later bijvoorbeeld gaan uitleggen dat je niet mag pesten: schatje, je mag niet pesten, behalve als je het online zet om geld mee te verdienen. Zoiets?

GossipGirlxoxo, Damay77, SAARC en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Zoveel topics? Ik schrijf bij topics over tv programmas, tuinen, dat soort dingen. Waar dan?

Deel Deze Pagina