Vind ik een mooi verhaal en gun het ze heel erg. En over die Ice-T: tja ik vind het niet perse te oud.
Ik kwam dit artikel vanochtend tegen, en moest gelijk denk aan een paar maanden geleden. Het blijft dus inderdaad dat Yolanthe behoorlijk wat moeite heeft gehad met zwanger worden: Cookies op AD.nl Liefs,
Ik vind hun een onwijs mooi koppel. Ik vind het onterecht dat Yolantje altijd zoveel negatieve shit over zich heen krijgt. Ik las een interview met haar in de Wendy. Ze heeft heel veel meegemaakt en ik vind haar dapper en intelligent.
Ik snap dat gezeik op Yolanthe ook nooit zo. Ze komt een beetje gemaakt over, maar echt niet arrogant, verwend of egoïstisch. Ze zet zich in voor een ontzettend goed doel ( en heel heftig! ) en werkt zich helemaal suf. Of zouden er stiekem nog heel veel fans van Jantje Smit zijn die nog steeds boos over de gastendoekjes zijn? Anywho, ik ben blij voor ze dat het gelukt is om zwanger te worden.
wat moet dat Wesley & Yolanthe pijn gedaan hebben al die roddels over dat ze zwanger zou zijn.. vond haar altijd een beetje apart tot dat ik die realityshow keek van ze, nu vind ik haar wel oke..
Arie is getrouwd met zijn zwangere vriendin. Arie Boomsma getrouwd met zwangere vriendin | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Joseph Gordon-Levitt is ook vader geworden. 'Joseph Gordon-Levitt voor eerste keer vader geworden' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Ik ben geen fan van Yolanthe. Maar dit vind ik wel sneu voor haar. Dapper dat ze het durft te vertellen. En heel goed. Ze breekt heel wat open. Ik heb er respect voor.
Glee-actrice Heather Morris weer zwanger | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Glee-actrice Heather Morris weer zwanger