Precies en je blijft altijd mensen houden die zeiken tot ze zelf niet goed zwanger kunnen raken dan zou wel iedereen rekening met ze moeten houden maar over een ander in dit geval yolanthe zou alles maar gezegd mogen worden.. Ik zou me zo rot voelen in haar situatie en ook erg blij dat ze nu bijna haar kindje mag verwelkomen Mijn zus is 6 jaar lang bezig al en ik zwanger van nr 3 zonder moeite maar geloof me het is moeilijk voor mij ook.. Voor me zus nog moeilijker natuurlijk maar ik vind het weer zo moeilijk te zien hoe rot ze zich steeds weer voelt.. Sommige mensen denken niet na voor ze wat zeggen
Ik vind de coverfoto prachtig! Een kleine maar..., als ik het tijdschrift zo in het rek zag staan zou ik haar niet herkennen maar de foto blijft natuurlijk mooi.
Zo vruchtbaar is ze anders niet hoor. Ze heeft ook in een interview laten weten dat ze moeilijk zwanger raakt en dat haar tweeling ook geboren is dankzij mmm.
Dat wist ik niet, maar de afgelopen tijd zijn de veertigplus vrouwen aardig in het nieuws vanwege voortplanting. Daarom ook een opmerking met een knipoog.
Ja hoorde het al. Gister was de zus van Yolanthe al naar Istanbul gevlogen toch? Leuk hoor , voor hun. Gun het Yolanthe op 1 of andere manier zo erg..
Aangezien ik hier in m'n ziekenhuis bedje lig, heb ik heeeeel veel tijd om tv te kijken en roddel boekjes te lezen . Nu vraag ik me toch steeds af, al die berichten over Sabia (ex van Rafaël vd vaart) wat zou er nu waar zijn? Wat denken jullie? (Sorry heb echt te veel tijd hihi)
Ik denk niet dat zij zwanger is maar ja aan de andere kant waarom zou je daarover liegen in de media. Vind het maar een vreemd verhaal trouwens.
Dat Sabia verhaal vind ik ook maar vreemd, soort van aandachttrekkerij? Ben benieuwd wanneer 'Wes en Yo' papa en mama mogen worden. Vroeg me trouwens ook af of er wellicht een privé jet voor Wesley klaar stond gisteren, voor het geval dat
Audrey Dunham is bevallen van een 2-ling. Jack Steven & James Jeffrey. vind het een leuk stel.. Jeff Dunham Welcomes Sons Jack Steven and James Jeffrey – Moms & Babies – Celebrity Babies and Kids - Moms & Babies - People.com
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom dit topic eerst gesloten was, zeker te veel berichten van dezelfde persoon ja heb t over mezelf. Maar goed fijn dat ie weer open is! Ben ook benieuwd wanneer yolanthe bevalt stiekem denk ik al dat ze bevallen is