Vader nummer 4... ach...als ze gelukkig is en veel liefde geeft... prima. Ze kan het geloof ik ook wel betalen allemaal Vind het eerder apart dat een jongentje van 21 iets met een vrouw wil van 40...en ook direct kinderen... Toen ik 21 was ging ik nog heerlijk op stap en genoot ik samen met mijn man ( toen vriend...nu man) nog van het met elkaar kunnen zijn. Maar goed, whatever floats your boat
Ik vind het wel bijzonder dat je dan 6 kinderen hebt van 4 verschillende vaders.. Maar wat Mamavanjuul ook zegt, ik vind het wel sneu als dit is wat ze wil en het zo vaak mis is gegaan. Net zoals je zoiets sneu vindt voor ieder ander.
Zoiets idd... En ja ik vind het ook sneu voor hun want ik weet zelf heel goed hoe het is om meerdere miskramen te hebben. Maar waarom ze dit nu opeens maar buiten moet brengen? Beetje aandachttrekkerij lijkt me
Gewoon oprecht super naar voor haar! Eh ik heb -obv van wat ik lees- veel respect voor hoe ze ermee omgaat en ook haar eigen visie durft te herzien. Topwijf!
ze zal wel ergens gesignaleerd zijn. En dan lijkt het me minder pijnlijk het zelf te bevestigen dan dat je ergens een aangedikt verhaal over jezelf in de (roddel)pers leest.
Jody Bernal wordt voor eerste keer vader Jody Bernal wordt voor eerste keer vader | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Tweede kindje onderweg voor Alberto Stegeman Tweede kindje onderweg voor Alberto Stegeman | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Even over Anouk.. Ik hoorde gisteren bij RTLBoulevard dat een Belgische journalist had gezegd dat ze dikker was geworden en of ze soms zwanger was (of iets in die trant), waarop zij dat verhaal vertelde.
Dochtertje van Mark Zuckerberg geboren Dochtertje van Mark Zuckerberg geboren | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
George Clooney is nog ouder. Moeten ze toch zelf weten Mijn man is ook niet zo jonge vader meer. Lekker cliche als ze maar gelukkig zijn haha. Ik zag Syb laatst nog op TV. Ik was vroeger erg verliefd op hem