Sander Lantinga maakt nu net bekend dat hij afgelopen donderdag voor de tweede keer vader is geworden. Dochter heet Molly als ik het goed heb gehoord.
Ja klopt, ze heet Molly. Zusje van Klaas. Zag net op instagram dat Kirsten van Tempation Island een jongetje krijgt.
Dit is niet waar. Wordt ook nergens door het stel zelf bevestigd. Daarnaast is Amal pas nog gefotografeerd en nergens een zwangere buik te vinden.
EXCLUSIVE: Janet Jackson Pregnant With Her First Child 2 Weeks Shy of 50th Birthday hmmmm nou ik vind 49 toch écht te oud sorry...
Hier hebben mijn vriendinnen en ik een benaming voor Leuke vriendin... Vind het erg knap dat jij je mond kan houden, ik zou denk ik m'n tong er bijna af moeten bijten
Oh huh. Ik had wel allemaal foto's gezien ergens en dat ze in mei uitgerekend is. Wel jammer clooney mag zn genen best doorgeven
16 mei wordt ze 50. Dat is volgende week! Ik word deze zomer 38 en wij zijn vorig jaar gestopt onder andere omdat ik niet als 42-jarige vrouw bij de kleuterschool wilde staan. Natuurlijk moet iedereen het voor zich weten waar zijn grens ligt, maar op je 50e moeder worden is wel echt het andere uiterste.
Ik was eigenlijk vooral heel benieuwd hoe natuurlijk dit nog is gegaan. Mijn beide oma's waren goed in de 40 toen ze bevielen van mijn ouders (beide jongste thuis van respectievelijk 12 en 8 kinderen), maar bijna 50 is weer een heel ander verhaal. Ik bedenk me nu dat ik straks wel 40 ben als ik de jongste naar de kleuterschool breng. Ook best op leeftijd, ik begin me zo oud te voelen.
Mijn moeder kende vroeger wel iemand uit het dorp waar ze opgroeide die in de 50 was toen ze nog een kind kreeg. Was wel een ontzettend groot gezin met 21 kinderen (dat kind was dus ook de laatste, de 21e). Moet wel natuurlijk zijn geweest want het was ergens in de jaren '50. Natuurlijk of niet, normaal is het m.i niet echt...
42 valt toch best mee? Bij mn zoontje in de klas zit ook n vrouw van rond die leeftijd. Ik ben net 30 maar ben echt wel 1 vd jongste moeders op t schoolplein. De rest is ouder..(zoon zit in gr3)
😂😂😂😂😂 ssstttt het is laat lol ik bedoel haar zoontje ahahah!! Ik bedoel natuurlijk haar zoontje💃💃💃💃💃
Wow!! Ik denk dat jouw vriendin heel hard in der handjes mag knijpen met jou als vriendin. Als het mijn vriendin was had haar man het allang geweten.