Beroemd & Zwanger (Deel 3)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miss C, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    George Cloony is zelfs ouder dan Janet Jackson en dat is dat geen punt? Als ze zo graag een kind willen waarom niet? We weten de achtergrond niet; wellicht hebben ze het al jaaaaaaren geprobeerd.

Het zou niet mijn keuze zijn ;)

2. Islah

Islah Niet meer actief

Een man is niet zwanger, dus dan is er ook geen kans op allerlei afwijkingen/ziektes bij het kind wanneer de vader zo oud is.
    Maar als het gaat om de leeftijd en zo oud vader worden, ja dan heb ik daar dezelfde mening over.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Afwijkingen en ziektes komen niet door de zwangerschap, maar door het erfelijk materiaal, en dat is bij vrouwen de eicel en bij mannen de zaadcel, bij een oudere man loop je ook meer risico op afwijkingen.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Niet helemaal waar natuurlijk. Zwagerschapsvergiftiging bijvoorbeeld komt vaker voor bij moeders vanaf een bepaalde leeftijd, en niet zelden heeft dit veel te vroege zwangerschapsonderbreking tot gevolg (denk maar aan bv Michelle Duggar).
    Tenzij ik iets heb gemist en de vrouw ook sneller zwangerschapsvergiftiging kan krijgen wanneer de vader oud is, dacht ik dat dit echt komt door de leeftijd van de vrouw.

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vraag me nu eigenlijk wel af waarom er dan altijd wordt gewaarschuwd tegen een hoge leeftijd van de zwangere moeder en niet vader? Misschien toch dat dat van de man net iets minder invloed heeft.

6. Heartbead

Heartbead Niet meer actief

7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Komt zwangerschapsvergiftiging door afwijkend genetisch materiaal? De kwaliteit van het zaad van de man wordt ook minder naarmate hij ouder wordt. Hierdoor bestaat er een grotere kans op een aanlegfout.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik dacht dat je afwijkingen en ziektes van het kind bedoelde (dat stond er ook) en niet van de zwangerschap. Als oudere vrouw loop je meer risico's dan inderdaad. Maar mijn punt was dat je met een oudere man ook meer risico loopt.

9. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Mag ik vragen , bij wat voor leeftijd (man) moet ik dan denken?
    (Sorry,:)weet dat echt niet)

10. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik heb even voor je gegoogled. :D Bij de man neemt, volgens onderzoek, ook na de 35ste de kwaliteit van het zaad af.
    Na de 45ste nemen zaadlozingen af en is het zaad minder beweeglijk.

11. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

Thnxxx voor de info;)

12. rums

rums Niet meer actief

Het kind van Kim kotter heet Muck. Moest even achter mijn oren krabben toen ik het Las.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vast fan van Bob de Bouwer :p

14. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik moest meteen denken aan die paarse slijmerige Pokémon (Muk :))

15. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    muck
    [muhk]
    noun
    1.
    moist farmyard dung, decaying vegetable matter, etc.; manure.

2.
    a highly organic, dark or black soil, less than 50 percent combustible, often used as a manure.

Lekker dan..

16. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben de intentie om te immigreren naar LA. En dan je kind naar mest/modder noemen, ehm oke 😔

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Muck... Ik vind het maar zielig voor het mannetje. Wat is dat toch tegenwoordig met die belachelijk rare namen? Alsof het een wedstrijd is ofzo. De ene is nog gekker dan de ander.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat is mud, niet muck..

19. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

#779 AnnaCF, 12 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2016
    De vader van mijn zoontje is inmiddels 57 en was 55 toen ik zwanger werd. Tja... Voor mij was zijn leeftijd geen probleem. Maar dat wil niet zeggen dat er geen extra risico's zijn.

Na de leeftijd van 55 neemt het risico toe op psychische aandoeningen toe. Kindere met schitzofrenie of autisme komen relatief net zo vaak voor bij vaders boven de 55 als chromosomen afwijkingen bij moeders boven de 36.

Wat ik persoonlijk wel vind is dat een zwangerschat vrij uitputtend kan zijn en ook de periode erna. Het is gewoon een aanslag op je lichaam en dat wordt alleen maar meer naarmate je ouder wordt. Een man hoeft het kind niet te dragen en het is niet voor niks natuurlijk bepaald dat mannen veel langer vruchtbaar zijn dan vrouwen.

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Google translate zegt iets anders.... muck is mest.

Deel Deze Pagina