Goh Jenelle... ik heb haar een tijd gevolgd...en ik hoop toch echt dat ze een stuk volwassener is geworden. Zal toch wel...met 24 jaar.
Pff 3 kinderen van 3 vaders? Nice...... Ze ziet er wel een stuk volwassener uit dan eerder en ik moet eerlijk zeggen dat deze jongen nog het meest normaal oogt.
Volgens mij gaat het wel echt goed nu, als ik het Teen Mom OG programma en de foto's mag geloven. Haar vriend lijkt me een goede jongen en Jenelle lijkt zelf ook stabieler. Hoop oprecht dat ze gelukkig zijn als gezin
Die vriend heeft wel wat op zijn kerfstok. Maar eerlijk is eerlijk...zij ook. Misschien halen ze het beste in elkaar naar boven. Dat hoop ik ook echt.
Ik heb die hele familie niet gevolgd, maar kan n.a.v. deze link alleen maar hoofdschuddend reageren op het feit dat ze een zoon genaamd 'Spurgeon' hebben. In hemelsnaam wie noemt zijn/haar naar kind een kruising van 'sperm' en 'sturgeon'??? Echt heel ernstig... 😳
Spurgeon was een predikant in de 19e eeuw...dus geen kruising zoals jij het noemt...maar wel een achternaam...
Ze hebben hem inderdaad naar een bepaalde dominee vernoemd. Wat ik wel weer vreemd vind is dat ze een achternaam als voornaam hebben gegeven maar dat schijnt in Amerika normaal te zijn.
Carice van Houten is bevallen van een zoontje genaamd Monte Pearce ( hoop dat het goed geschreven is)
Nick Schilder wordt voor de 3e keer vader. Hij heeft al een dochter (Nikki, 5 jaar) en een zoon (Julian, 4 jaar).
Cookies op AD.nl | AD.nl Xander de Buisonjé en zijn vrouw krijgen nog een kindje (via een draagmoeder).