Mel Gibson wordt voor de negende keer vader. Mel Gibson wordt voor de negende keer vader | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Eerste babyfoto's Carice Guy Pearce en Carice van Houten delen eerste babyfoto | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het mooie stel Ryan Reynolds en Blake Lively hebben ook hun tweede dochter gekregen. 'Blake Lively bevallen van dochter' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
In de link stond eerst april volgens mij, zou best kunnen want dan zou ze nu zo'n 12-13 weken zijn. Maar misschien klopte het wel niet en is het daarom weggehaald
Ik was ervan uitgegaan dat ze al een stuk verder is, omdat ze het geslacht weet. Maar ik bedenk me nu dat ze natuurlijk ook de nipt test kan hebben gedaan en inderdaad net het eerste trimester voorbij is.
Bobbi Eden is bevallen van een jongetje. Brandon Ray. Bobbi Eden is bevallen (vanavond exclusief op LINDA.tv: Bobbi en Mark over de geboorte) · LINDA.
Oeps, na een keizersnede is je blote billen carrière wel voorbij... De naam past wel bij ze, verre van mijn persoonlijke smaak.
Hoezo is het dan voorbij? Makeup verbergt ook littekens hoor, daarnaast doet ze nog weinig met haar 'blote billen carriere'
Waarom? Los van het feit dat ze daar al volgens mij helemaal niks zelf meer in deed, ik heb zelf een keizersnede gehad en je moet echt heel goed kijken wil je zien dat ik daar een litteken van heb..
DE EERSTE BABYFOTO: André Hazes Jr. is vader geworden! Zijn naam is: Andreas Martinus Hazes (roepnaam André)