Misschien niet echt een beroemd iemand, maar Mauro die 6 jaar geleden veel in het nieuws was, omdat hij uitgezet dreigde te worden, wordt vader. Mauro (24) wordt vader|Binnenland| Telegraaf.nl
Pharrell Williams en zijn vrouw hebben een drieling gekregen. Pharrell Williams and Helen Lasichanh Welcome Triplets | E! News
"In a 2014 interview with Oprah Winfrey, Pharrell revealed how Rocket got his name. "In the same way the Indians named their children after a force or animal or element," the musician said, "we named him after a man-made machine that was meant to go up, meant to ascend." 😂🤣
Beyoncé krijgt een tweeling! Super leuk Foto: Beyoncé in blijde verwachting van een van tweeling · LINDA.
Euhhh..... Madonna adopteert op 58ste een vierjarige tweeling uit Malawi. http://www.popsugar.com/celebrity/Madonna-Adopts-Twins-From-Malawi-2017-43132222
Wat een mooie kindjes zullen dit worden! ❤ Amal Clooney Is Pregnant With Twins! George Clooney to Become First-Time Father | E! News
Over mooie kindjes gesproken, dit zal er ook vast eentje worden. Rosie Huntington-Whiteley in verwachting van eerste kind | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl De papa is Jason Statham.
Eva en Jan Jaap worden eindelijk ouders - RTL Nieuws Ze worden ouders dmv IUI. Ik had inderdaad al een keer gehoord of gelezen dat ze moeilijk zwanger konden worden. Het is ze gegund!
Jaaa las het net Wist niet dat zij nog een zoontje heeft, waarom woont die niet thuis vraag ik mij dan af??
Volgens een (oud) bericht in het AD: Ze werd op haar veertiende per ongeluk zwanger, waarna haar moeder de voogdij op zich nam. Sinds het contact met haar moeder is verbroken, ziet Virginia ook haar zoontje niet meer. maar of dit de (hele) waarheid is...geen idee.
Ik vind Pauline ook echt een leuk mens. Ik heb volgens mij ergens gelezen dat ze een tweede zoontje verwacht.