Oh ja The Hills Zo leuk vond ik dat!! En daarvoor keek ik ook naar Laguna Beach en ook nog even naar The City gekeken. Ik vond dat zo leuk! Vooral The Hills
Ja ook allemaal gevolgd toen 🙈🙈 Leuk voor Jan-Jaap en vrouw. Maar inderdaad die naam...
Ik vind het ook niet mooi. Hoe spreek je het eigenlijk uit? To-fuh (Too-fuh of Toffe...van der Wal?), of To-vee (Toffee) ? Of wordt het totaal anders uitgesproken. Iemand?
Je spreekt het uit als Too - veh Ken het zelf ook als meisjesnaam maar ach, heb gekkere dingen gehoord in mijn leven.
Too-vèh dus? Dat klinkt al wat beter in mijn oren. Maar ik vrees dat veel mensen het eerst verkeerd zullen gaan uitspreken,als Tooveeh (Toffee....) dus....
Serena Williams is mogelijk zwanger, maar misschien ook niet. Zwanger of niet? Tennisser Serena Williams (35) zaait verwarring · LINDA.
De v spreek uit in Scandinavische talen uit als een w, en de o neigt meer naar een oe-klank, dus Tove spreek je ongeveer uit als toe-wè. De betekenis van de naam waarvan Tove is afgeleid is 'mooi' Ik denk dat het in Nederlands gauw 'dove' met een T wordt.. To-vuh dus, zoiets. Zonde. En het is echt een meisjesnaam, dus het verbaast me dat ze het aan hun zoontje hebben gegeven.
Ik las dat Rob Geus voor de tweede keer vader word. Hij heeft al een kind van 9 uit een andere relatie. Bron: https://www.rtlnieuws.nl/boulevard/laatste-videos-boulevard/rob-geus-openhartig-over-ivf-ik-dacht-wel-eens-hoe-ver-gaan-we
Rob, wanneer hij straks de luier verschoont: man man man, sjonge jonge, hier word ik niet vrolijk van.