Heb dat ook gezien maar na herhaaldelijk kijken ben ik niet overtuigd dat hij m ving. Daarbij horen blinde mensen zooooveel beter dan ons! Maar vind het erg dat er over zoiets getwijfeld wordt hoor..
Ik heb het filmpje niet gezien, maar ik denk niet dat hij faked dat hij blind is. Vind het ook wel erg dat mensen daar nu ineens over twijfelen...
Zoals ik t zie, reageert hij wel op het vallen van de microfoonstandaard (maar dat zal hij gewoon kunnen horen natuurlijk) maar mist hij 'm en pakt degene naast hem 'm uiteindelijk aan.
Dames, Dit is de 2e keer in 2 dagen dat we dit topic hebben moeten opschonen. Als we dit topic nogmaals moeten opschonen gaan we accounts blokkeren. Dus hierbij vriendelijk doch dringend het verzoek respectvol te reageren. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Dit dus. Maar euhh volgens mij mogen we het nu niet meer erover hebben hihi Nog meer bekende zwangeren?
Nikkie Plessen zat gisteren bij Boulevard aan de desk terwijl ze al overtijd was zeiden ze... dapper!
Ik las net dat Rachel Bilson (van The O.C.) is bevallen van een dochtertje.. Briar Rose. Ik krijg de link niet gekopieerd.
Nikki plessen is bevallen van een jongentje Alain en dan nog een rits namen en woog 3700 gram en een beetje. In 11 minuten is ze bevallen... 11 minuten pffffff snel
Hahaha ja dit zei ze inderdaad.. Ze zei: Bij een volgende zou ik niet met weeën naar de supermarkt gaan want dan beval ik daar! Maar 11 minuten vanaf de eerste wee lijkt me wel héél snel..