Maar betaald mag in NL niet toch? Er is zoveel vraag naar draagmoeder en dan bieden zich er zoveel aan bij deze ouwe vent?
Er zal echt wel wat tegenover staan. Niet in de vorm van een bak met geld. Maar wel andere dingen. Geen idee wie voor die kindertjes gaat zorgen... maar is dit niet gewoon een soort verstandsrelatie plus kind? Kind is via de natuurlijke weg verwekt. Dus dit is al niet echt de gebruikelijke weg voor het krijgen van een kind via draagmoederschap
Nee maar ze krijgen sowieso geld als hij overlijd om voor dat kind te zorgen Dit stond op de site van boulevard: Als de 69-jarige Emile iets overkomt, zal het kindje teruggaan naar de moeder. "Waarvoor ze een groot bedrag per maand krijgt om voor het kind te zorgen. Tot die tijd heb ik het gezag en bepaal ik wat er gebeurt." Waarom zou je een kind verwekken met hem, het kind amper zien en dan als hij overlijd dat kind weer in huis halen alsof er nooit wat gebeurd is. Bizar idee. Ze mag 1x per maand het kind zien en met kerst en sinterklaas
Was dat geen iron lion zion? Lying like a iron lion zion? Mijn geheugen laat mij ook in de steek nu haha
dacht ik ook en volgend mijn van bob marley of ben ik gek. Volgens mijn zoon van 11 waren zijn volledige voorname Lio Zion Feas en achternaas Scholten.
Ik gok dat Vaes officieel als voornaam staat geregistreerd omdat je in NL geen 2 achternamen mag combineren.