Daar zat ik dus ook, onder die stoeptegel. Ik wist niet dat hij al een kindje had Laat staan een vaste vriendin..
Nee, dat is Xander de Buisonje. En Wendy heeft van een andere man ook nog een kind, maar niet van Chris.
Uh nee, zij heeft een kind met Xander de Buisonnier (of zoiets) En nu met Die meneer van de RTL toch?
Relatie sinds 2009, kind in 2011. Vroeger had hij wel wat, maar man wat wordt die knul lelijk oud met al die rimpels! Mijn man is ouder en ziet er niet zo oud hoor!
Anna Duggar van 19 kids and counting is in verwachting van hun vierde kindje. Anna Duggar Pregnant: Josh Duggar's Wife Expecting Fourth Child - Us Weekly
Hahaha ik keek het ook vanmiddag! Toen zei ze nog: "We zijn niet aan het proberen, we gaan eerst genieten van wat God ons gegeven heeft." Vraag me nu inderdaad af hoe ver dat achterloopt. Ik zou dolgraag kindjes willen.. Maar toch echt geen 19! (Even aannemende dat zij dezelfde kant op gaan als zijn ouders)
Heb het even opgezocht. Marcus is van 2 juni 2013 Ik zag dat 2 meiden inmiddels ook een relatie hebben. Benieuwd wanneer ze gaan trouwen