Hebben jullie dat ook dat jullie elke keer weer een andere beroemdheid helemaal interessant vinden? Mag dan geen puber meer zijn maar kan nog het nog heerlijk vinden om bijv. naar Ian Sommerhalder te kijken. Heb een erg brede smaak trouwens. Vind tim roth ook wel iets mysterieus hebben bijv. Wie vinden jullie lekker om te zien?
Nee, ik heb helemaal niets met beroemdheden... ik zal het overgrote deel ook niet herkennen als je een foto voor mijn neus zou houden.. Maar... Julian McMahon en Bradley Cooper vind ik erg fijn (moest wel één naam even opzoeken.. hihi)
Ik heb iets van 6 jaar lang oogkleppen op gehad, maar ik ben weer van de partij tegenwoordig! Momenteel ben ik helemaal into Prison Break en dan specifiek Wentworth Miller. Krrrr! *slaat nagels uit*
Is dit hapje ook een beroemdheid? Want... eeeeeh.... "Gardener" - Coca-Cola light Commercial - Director's Cut - YouTube
Herken het! Als puber vond ik de Backstreet boys en dan vooral Nick Carter erg leuk. Nu vind ik ze nog steeds leuk hoor! Nick en Simon doen het nu helemaal voor me. Vooral Simon
Gaspard Ulliel. Op het eerste gezicht zou ik hem niet zoveel aan vinden, maar het spannende sfeertje dat hij neerzet in de film "Hannibal the rising" is woest aantrekkelijk! In het dagelijks leven heb ik geen voorkeur voor psychopaten btw.
The backstreet boys, daar ben ik nog steeds helemaal weg van, met name Nick Carter Ze mogen van mij nog wel even door gaan, en nog veel concerten geven
vroeger ook een boyband slaaf geweest nu kan ik nog steeds af en toe wegsmelten van Michael Bublé en hugh jackman ziet er ook nog erg goed geconcerveerd uit!
Channing Tatum & Norman Reedus. Totaal verschillende mannen, maar, man...man...pfff Bekijk bijlage 302654 Bekijk bijlage 302655
Hier al jaren een zwak voor Lauri Ylönen. Ook Robbie Williams blijft een mooie man vind ik. En Jack Sparrow en Legolas zijn al een keer voorbij gekomen, jamm!
Oh ja dat heb ik ook. Ben soms best geobsedeerd. Lekkere mannen vind ik: Wentworth Miller Barry Atsma Ryan Gosling Nog wel meer maar deze vooral, hahaha....