Dus ongeveer twee kilo per week. Is dit haalbaar. Hebben jullie dit weleens gedaan en zo ja hoe. Graag wil ik wel gezond afvallen, alhoewel 10 kilo binnen een maand dat niet zo is. Maar over een maandje ga ik op reis en dan wil ik wel er slank bij lopen. WAt zou ik blij zijn als ik ongeveer 10 kilo minder weeg over een maand. Hebben jullie tips voor me of een dieetmethode om zo snel af te vallen. Alvast bedankt
Niks meer eten? Nee....echt, 10 kilo in een maand, op een gezonde manier is niet haalbaar. Dus dan kom je weer bij de crashdieten uit! Lekker een maandje leven op shakes! Dan lukt 10 kilo vast wel. Maar ja, wel grote kans dat het na je vakantie allemaal weer terug is...
pfff shakes hou ik echt niet vol. Ik moet elke dag wel minstens twee sneetjes brood en 2 stuks fruit. S'avonds wil ik ook wel graag groente en wat vlees, maar dat is dus niet mogelijk??
Tja dat is best persoonlijk of dat gaat lukken. Ik neem nu rond de 8 a 900 kcal per dag. Val idd snel af..en ik heb er verder geen last van. Dat betekend 2 boterhammen en een bordje warm eten per dag..verder water, thee en koffie. Zou nog sneller gaan als ik zou sporten, misschien een tip voor jou.
Als ik wat kilo's kwijt wil, doe ik het ziekenhuisdieet. Is goed te doen, veel groente, fruit, ei en zuivel etc. is van ma tm vrij, in het weekend mag je normaal eten. Ik val hier erg snel vanaf. kilo of 5 in de week, en wanneer je de maandag erbij pak iedere week blijf je op het gewicht zeggen ze, maar dat weet ik niet. Voordeel vind ik dat ik veel meer energie krijg door dit dieet, daarom doe ik het zo nu en dan, meestal niet om de kilo's kwijt te raken, want ik weeg 60 kg.
Wel eens gehoord van Koolhydraatbeperkt? Bijvoorbeeld van Yvonne Lemmers (grip op koolhydraten) Dan mag je 1 maaltijd per dag koolhydraten eten, dus dan zou je die 2 sneetjes brood mogen eten. Bij je avondmaaltijd kan je dan die groente en vlees eten. Bij het ontbijt iets van yoghurt. Probeer per maaltijd (het ontbijt en de avondeten) dan ongeveer 5 koolhydraten te nemen, volgens mij moet je dan al een heel eind komen hoor. Google er maar eens op. S6 in ieder geval!
Ik zou zeggen ga een maand ( en dan na je vakantie ook weer natuurlijk ) gezond leven! 3 maaltijden, eet veel fruit, drink veel water en ga lekker sporten. Smeer je lichaam na iedere douchebeurt goed in met een voedende bodylotion. Laat je nageltjes doen, een verfje in je haar. En twijfel vooral niet teveel aan jezelf en je gewicht, maar straal trots en zekerheid uit !! Met of zonder 10 kilo moet jij eens kijken hoe je straalt !
Ik was 5 kilo kwijt in 1 maand, gewoon elk uur iets kleins eten zodat de stofwisseling op gang blijft. Dus ipv 2 boterhammen en yoghurt als lunch bijv. 1 boterham, en uurtje later yoghurt, uurtje later een stuk fruit, etc. Maar ik deed dat niet om af te vallen, had een beetje last van m'n maag dus ik at wat minder tegelijk haha
Tien kilo in een maand word misschien wat veel, maar ik verloor 1,5 kilo in de week toen ik begon met diëten. Ik af: 5-7 sneetjes volkoren boterhammen (en het aantal lag eraan of ik werkte ja of nee) mager beleg 200gram groente (of meer) 2stuks fruit minimaal 100gram vlees, liefst minder 60gram rijst of piepers Geen zoete drankjes/sappen/fris Ook geen suiker en melk in koffie of thee, ik dronk alleen zwarte koffie, thee zonder suiker, water/Spa rood of cola light. Hou je hier een beetje aan, beweeg wat, en je zult zien dat je op z'n minst wat kwijtraakt. Fijne vakantie
Goed idee! Zeker als je je spijsvertering zo snel mogelijk naar de klote wilt helpen! Onvoorstelbaar dat er nog steeds mensen zijn die dit soort acties een goed idee lijkt Waar zit je gezond verstand? Waarom zou je je lichaam de vernieling in willen helpen?
Ik zou sowieso geen 10kg in een maand gaan afvallen, want dan kom je 15kg zwaarder terug van je vakantie (als je daar weer normaal gaat eten)
Is mij wel gelukt!! 1. Te hoog ingesteld zijn met schildkliermedicatie (dus flink hyperen) 2. Nog slechts 1 boterham per dag (ontbijt of lunch) zonder boter, zonder zoetbeleg. Hooguit een plakje kaas of biologisch beleg waar geen suiker aan toegevoegd is) 3. Als ontbijt of lunch (afhankelijk van wat je als ontbijt of lunch neemt) een courgette roosteren of wortelen eten of komkommer. 4. Geen koekjes, geen chips, geen snaai 5. Klein bordje warm eten: geen sausjes, maar dus sober eten. 6. Geen suiker of aspertaanhoudende drankjes. 7. Niet te veel fruit ivm natuurlijke fruitsuikers Of het gezond was? Nee, maar vanwege stress kreeg ik niet zoveel binnen. Leuke bijkomstigheid is dat ik eindelijk die kilo's eens kwijt raakte Of ik een ander dit aanraadt? Nee!! Maar in de kern kun je misschien wel iets met mijn dingen. Gewoon normaal verstand gebruiken, daar schiet je een hoop mee op.
Ik ben in 3 weken 5,5 kilo afgevallen, gewoon door gezond eten (rond de 1300 kcal per dag) en sporten. Moet wel zeggen dat de dagen voordat ik begon erg slechte dingen gegeten had en die kilo's raak je vaak snel kwijt. Maar in een maand 10 kilo? Dat lijkt me moeilijk en sowieso erg ongezond als het je zou lukken! Weet je nu pas dat je over een maand op vakantie gaat ofzo? Ik wil graag 13 kilo kwijt voor de vakantie over 3 maanden en ik vraag me al af of ik dat ga redden... Maar aangezien ik redelijk op tijd ben begonnen zal ik wel aardig in de buurt komen. Ik denk dat 5 kilo je wel moet gaan lukken, maar pak het niet te extreem aan. Gewoon 4 a 5 boterhammen met mager beleg, 2 stuks fruit, wat zuivel (mager) en gewoon avondeten (probeer het een beetje mager te houden) en af en toe ook wat lekkers. En ga erbij sporten. Dan kan je die 5 kilo misschien wel halen.
Misschien voortaan eerder beginnen met afvallen? Ik heb een crashdieet gevolgd en kan het iedereen van harte afraden. Ik was binnen 10 wk 15 kg kwijt, maar had het net zo snel weer terug.