Mijn broek is het er niet mee eens

Discussie in 'De lounge' gestart door Momof3, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Sinds een week of 2 eet ik gezonder en laat snoep en koekjes staan (heel trots op mezelf!!).
    Doe er een beetje Zumba bij en beweeg sowieso al veel van mezelf.
    De weegschaal was ook steeds positiever en wat ik zag beviel me ook wel.. Mijn babyvetjes werden minder!!

Tot ik mn broek aan trok en me dr echt in moest proppen terwijl ik echt had verwacht dat ik er normaal in kon. Stomme broek!!
    Kan het zijn dat mijn heupen gewoon breder zijn geworden door mijn laatste zwangerschap ofzo?

2. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Kan prima denk ik, mijn figuur is ook iets veranderd door de zwangerschap. Met hetzelfde gewicht zat mijn kleding toch echt anders.

Enne, Goed bezig :D

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahaha! Ik moest echt lachen om de tekst van je onderwerp! Meis we hebben het hele jaar nodig om echt onze oude vormen terug te krijgen! Je kent het wel 9 maanden op en af ;) Je broek wil straks echt wel weer!

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Na mijn zwangerschap merkte ik ook dat mijn bekken breder was.ik ben van nature smal.dit heeft een jaar geduurd.toen kon ik mijn broeken weer aan!

Een vriendin van me had hetzelfde dus denk wel dat dat kan ja!

5. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Hier hetzelfde. Qua kilo's scheelt het nog niet zo veel, maar ik heb ook het idee dat mijn heupomvang groter is. Heb van tevoren niet zo goed gemeten, dus ik kan niet controleren of het ook echt zo is.

Enne... ik zie nu je onderschrift Jamietje. Kan me nog herinneren dat wij behoorlijk hebben zitten klagen in het 'ben het zo zat' topic. En toch dit jaar al voor de volgende gaan? Is het zo snel gezakt allemaal? ;) Ik denk dat ik toch nog ietsje langer wacht voor de volgende poging!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha, leuke topic titel :p.
    Goed bezig! Denk dat je uiteindelijk wel weer in je broek past hoor!!

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis

Hahahahaha jazeker..
    Al eerder hoor :p
    T verlangen voor de volgende stak na een maand of 2 de kop weer op :p

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Herken t!
    Ik ben qua gewicht redelijk terug op peil, alleen die broeken, grrrr!!!!:x
    De broeken die ik voor mn zwangerschap aan had passen me echt niet meer, zit nu in een maatje groter dan voorheen.

T grappige is wel dat er verschillende mensen aan me hebben gevraagd of ik erg veel af ben gevallen. :D *TROTS*
    Mn figuur is dr dus beter op geworden,haha.
    (Of mn corrigerende topje doet goed zn werk, kan ook nog...)

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Hier ging m'n broek ook pas na ruim 9mnd over m'n heupen. En ook hier weeg ik hetzelfde en zelf iets lichter als ervoor..

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wat goed dat je zo goed bezig bent! Knap hoor!

Het heeft bij mij - bij gebrek aan energie en tijd - een stuk langer geduurd, maar uiteindelijk paste ik alles wel weer. Ik krijg vrijwel al mijn kleding wel weer aan, hoewel niet alles even ruim zit als voorheen.
    Ik denk wel dat je heupen iets breder kunnen worden met een zwangerschap, mss zit het vet ook iets anders verdeeld? Misschien heeft het ook wel iets meer spieren te maken. Ik ben bijvoorbeeld niet dik, maar mijn buikspieren zijn wel een stuk slapper dan eerst. Ik had altijd een plankje en dat is nu echt niet zo.

Iig, het zal nog een stuk verbeteren in de komende tijd, zeker als je zo doorgaat. Maar volgens mij zijn er geen garanties dat alles weer 100% zoals het oude wordt.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Vind het gewoon zo zuur dat af en toe mijn positiebroeken lekkerder zitten dan mijn eigen spijkerbroeken

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

bij mij is het juist heel raar..gewicht ben ik weer voor de zwangerschap alleen mijn broeken zijn veelste ruim aan de taille. En ik krijg ook heel vaak te horen van damn wat ben jij veel afgevallen..terwijl ik nu gewoon op mijn oude gewicht zit

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.845
    4.213
    113
    Ik was na de eerste zwangerschap mijn kilo's best rap kwijt maar pas na een jaar had mijn lichaam weer een beetje zijn normale vormen. Helaas zijn mijn heupen altijd breder gebleven.

Deel Deze Pagina