Nou, zoals topic titel al zegt. Wat doen jullie dagelijks met je kapsel? Ik stond net voor de spiegel en vond m'n haar echt saai. M'n haar is nu redelijk lang maar los vind ik her niet mooi want dan pluist het en als ik het vast doe dan doe ik een simpel knotje naar achteren. En dat ziet er dan weer zo saai uit. Als ik op straat rond kijk zie je zoveel meiden met prachtig gesteild haar of een mooie knot... Ben benieuwd naar jullie reacties!
Heb je mijn haar toevallig? Ik draag meestal een schuine knot. Mijn haar zit maar zelden los omdat het zo snel pluist.
Als het wat korter is, dan los en enige wat ik doe is even met mijn handen door mijn haar gaan en verder niets. Borstelen doe ik alleen na wassen. Als lang is in een staart of knot
Los of in een knot meestal.. Als het wat pluizig is doe ik er kokosolie van palmers in.. Maar als het bij mij gaat pluizen is het meestal tijd om weer eens naar de kapper te gaan.. Heb ook lang haar maar wel makkelijk haar
Wisselend. Vaak los (af en toe ook gesteild of gekruld) of in een knot. Maar af en toe ook een (vissengraat)vlecht of een staart
De laatste weken vallen mijn haren best wel goed als ik ze los heb. Als ze dreigen nat te worden van de regen dan moet ik mijn haren in een staart doen want 1 regendruppel en mijn heel haar pluist alle kanten op. en tja,... het regent de laatste tijd vaak haha. Maar mijn haren zijn de laatste weken eindelijk eens mooi los dus als het regent wacht ik soms wel een minuutje met uit de auto te stappen
Nu ik het weer wat langer heb een staartje of knotje wat ik dan beetje vastze. bovenop een scheiding of ik zet het bovenop eerst vast met een schuifspeldje. Vaak gebruik ik wel een mooie haarclip ofzo. Nooit geen slordige saaie staart. Los lang haar vind ik niet fijn
Meestal een half staartje. Soms los, stijl of krullen. Soms alleen een speldje of hele staart. En als ik het moet wassen een invlecht
Ik heb super stijl, dun en ook nog veel haar. Meestal borstel er door en laat maar hangen. Blijft prima mooi en klik vrij tot de avond. Soms staartje Als ik weg ga naar avond feest ofzo maak ik krullen ofzo maar zakt vaak ook weer uit Zoals op de foto is mijn ochtend kapsel haha. Ben van het gemak
Mijn haar is coupe ontploft als ik uit bed kom (hier geen gebrek aan volume iig ), meestal doe ik er alleen wat haarlak in en eventueel nog wat olie als het erg pluist. Scheelt ook dat het sinds kort eindelijk weer eens in een goed model is geknipt! Verder kam ik het alleen na het wassen, smeer er van alles in en fohn ik het droog.
Wisselend, van stijltang tot krultang of gewoon een knotje. Als ik niks aan mijn haar doe zit het ook niet en elke dag een staart vind ik zonde. Ik bedoel, haal het er dan af
Ik heb sinds een kort een Bob. En die moet ik elke dag stijlen en föhnen anders ziet het er niet uit.