beroepsgeheim assistente huisarts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anne5, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb ook zoiets meegemaakt, toen we wisten dat ik in verwachting was hebben we het meteen aan onze ouders verteld.
    Maar toen mijn schoonmmoeder die week dus bij de huisarts kwam, zei de assistente ook: Proficiat he, ik heb gehoord dat je oma word.

Nu wist mijn schoonmoeder het dus al, maar stel we hadden niets verteld? Ik heb er verder niks over gezegd tegen die assistente, omdat we het toch al zelf hadden verteld.

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Oooh.. Dit vind ik echt schandalig!
    Inderdaad, stel nou dat je het nog niet verteld had..
    :(

Ik zou haar erop attenderen, ja. En excuses willen. Want hoe goed het ook bedoeld was.. Het kan niet!
    En ik zou het de huisarts ook doorgeven....

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jeempie wat een troela's die asssitentes, ik zou er dus echtw elwat van zeggen! Ik bedoel, iedereen weet dat er zoiets bestaat als beroepsgeheim! Sorry maar ik vind het raar! En zou het ook niet accepteren!

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Daar zou ik absoluut wat van zeggen hoor! Ik vind dat ze daar echt de fout in is gegaan! Ze heeft niet voor niets een beroepsgeheim. Stel je voor dat ze dat vaker doet!

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind het gewoon schandalig, dat de dokterassistente dit heeft gedaan. Ik zou er ook zeker wat van zeggen.

6. Anne5

Anne5 Lid

6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb geprobeerd de assistente te bellen, maar kreeg steeds een antwoordapparaat of ze was vrij (werkt part-time). Volgende week probeer ik het opnieuw.

gr Anne

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    goed zo en het er echt niet bij laten zitten want ze is behoorlijk over de schreef gegaan!

8. Anne5

Anne5 Lid

6 mrt 2006
    84
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb de assistente eindelijk te pakken gekregen. Ik heb haar uigelegd dat ze toch echt in het vervolg voorzichtiger om moet gaan met dergelijke informatie. Ze zou het doen zei ze. Ik heb verder geen klacht ingediend. Het is goed afgelopen.

groet Anne

Deel Deze Pagina