Ook hier een vol gevoel en een maag als een lucht ballon Ook maag zuur waardoor oprispingen en boeren ieuw Zelfs water een probleem om weg te krijgen! Ik drink nu spa groen met een schijfje echte citroen de geur van citroen neutraliseert hier Ook heb ik al kilo's druiven verorbert en dat doe ik nog steeds Vanille vla maakt het bij mij nog erger! Ik gebruik ook antagel sinds afgelopen vrijdag en ik moet eerlijk zeggen het smaakt verschrikkelijk (het ruikt naar ijzer en smaakt naar ijzer) maar de maag zuur is zo goed als weg Vitamine b6 word ook aangeraden.. (dit zit in aardappelen bv) Rijpe bananen schijnen ook te helpen.. Het is even zoeken naar wat je kunt eten.. Ook hier een hele zoek tocht helaas en ik ben nog op zoek Hahaha Ze zeggen het word na de hcg piek minder ( die is tussen 9 en 12 weken) Daar moeten we dan maar op hopen
Thanks, nog meer tips Ik heb met water inderdaad ook dat het uiteindelijk niet echt werkt, omdat ik steeds voller kom te zitten naar mijn idee. Wil je dan een boer laten om wat lucht te laten ontsnappen dan komt het zuur alsnog omhoog Sorry Net lekker boterhammen met kaas en komkommer gegeten en nu voelt het weer alsof ik een heel kalf heb gegeten Nog geen maagzuur, maar voel me wel waardeloos.
Ik vond maalox en antagel ook veeeeeel beter werken dan rennies. Overigens raadde de apotheek mij al af om rennies te gebruiken i.v.m. maagzuur tijdens een zwangerschap. Volgens haar waren antagel en maalox veel beter. Ik heb hele periodes gehad dat ik een bepaald voedingsmiddel kon verdragen. Want ik had inderdaad wel trek, maar bij de gedachte aan het meeste eten moest ik al kokhalzen... Er is een periode geweest dat ik bijna dagelijks een eierkoek at als tussendoortje. Er is ook een periode geweest dat ik heel veel brinta at. Was hoogzomer, maar smullen dat ik ervan deed! (Ik bedenk me nu dat dat vast komt doordat je de melk opwarmt, wat eerder in dit topic als tip genoemd werd, maar het vervolgens veel meer vult door de granen.) Om er achter te komen waar ik trek in had, liep ik door de supermarkt en keek om me heen. Bij eten waar ik geen kotsneigingen van kreeg probeerde ik me dan voor te stellen dat ik het zou eten. Dan kwam ik er vanzelf achter of ik dat zou verdragen of niet. Helaas was het niet altijd gezond. Ik heb ook meerdere keren gehad dat ik niet moest denken aan eten, maar dat een pizza er wel in ging! Gaat tegen alle tips m.b.t. vet in, maar het hielp op die momenten echt! Beter íets eten dan niets.
O, ik herken het zooo goed!! Ellendig en beroerd maar niet kunnen overgeven.... Hier al paar keer geprobeerd om mijn vinger in mijn keel te steken , maar zelfs dat hielp niks, er komt gewoon niks!! Bij mij helpt op het moment cola wel iets, en ik verslind hele pakken liga evergreen Warm eten lukt bijna niet, heel klein beetje maar dan lijkt het gelijk weer alsof ik een olifant heb ingeslikt Het is echt even zoeken hoor naar wat je wel en niet kunt eten. Ik eet 's avonds vaak een beetje naturel-chips, ik weet het... niet echt gezond maar ik vind dat zoute net even een oppepper geven en de verloskundige zei bij mij ook inderdaad eet nu wat je wilt en ga er straks weer beter op letten als je je wat beter voelt! Even doorbijten nog, hopelijk gaat het met 12 weken bij iedereen wat beter!!!
Het enige wat bij mij supergoed hielp was kokend water in de theepot, paar schijfjes verse gember en dan een kwartiertje laten trekken. Vond t eerst niet echt lekker, maar misselijk gevoel verdween als sneeuw voor de zon.