Ik ben sinds gisteren niet lekker. Ik kan niet echt omschrijven hoe het voelt. In ieder geval weinig eetlust, weinig kracht, soms het gevoel 'alsof je neer kan vallen', misselijk. Eigenlijk gewoon beroerd. Vooral als ik beweeg of iets doe. (Zelfs opstaan kan al teveel zijn) Kan dit door het warme weer komen? Ik vroeg me af of anderen dit herkennen....
Ik heb er ook last van... Ik zat gister buiten in de schaduw maar ik voelde me opeens zo enorm flauw.. Ben naar binnen gegaan en heb een nat washandje op mijn hoofd gelegt en lekker op de bank gaan liggen en na een half uurtje ging t stukken beter! Ik heb hier normaal nooit last van zit normaal ook uren in de zon heerlijk maar nu ik zwanger ben lukt t gewoon niet meer..
Jup hier nog 1... Vond het sowieso al nooit zo lekker om uren in de zon te zitten, maar nu.... Lig het liefste de hele dag voor pampus op de bank. Slecht slapen snachts ook, omdat het zooo benauwd is in de slaapkamer. Bleh.
Drinken! Met dit warme weer kun je maar beter de hele dag goed blijven drinken anders wordt je heel snel heel slapjes! Neem ook ff een cup a soepje ofzo tussendoor, voor het zout.
Hier nog zo eentje. Ben zelfs wagen ziek geworden gisteren toen ik ff in de auto ging. Ben ik pas 1 x in mn leven geweest achter in de bus toen die maar bochies bleef maken. En ook steeds flauw enzo, slapjes. Dus ik blijf ook lekker binnen als ik er niet door hoef.
Pfff.....alleen de gedachte aan water of iets lichts dat je kan eten is al voldoende om weer misselijk te worden.
Ik voel me ook niet happy, moet haast wel het weer zijn... Ik ben zo licht in mijn hoofd, zweet enorm ook als ik stil zit... Inderdaad met vlagen misselijk. Trek heb ik dan wel, maar als ik dan wat voor me heb, heb ik geen zin meer...Ijsjes eet ik dan wel ook voor het vocht... Maar goed ben wel blij met het mooie weer, want dan vermaakt onze dochter zich beter, lekker buiten.. En daar heb ik dan baad bij... Gelukkig weten we waarvoor we het doen, een prachtig wondertje.. Catheleine
Pfff ja erg he dat weer! Je zwelt aan alle kanten op en hebt nergens zin in.... Bij ons is de woonkamer de koelste plek in huis, maar voel me zoooo nutteloos als ik de hele dag maar op de bank hang.... En maar proberen om water te drinken idd...
ik ben nog niet zwanger, of ik weet het in iedergeval nog niet En ik ben zeker nog niet zo ver als jullie, maar ook ik heb er last vanhoor, helemaal in niets zin, misselijk, moe, slapjes! Maarja, buiten is er toch klein windje, dat doet wel goed! X
ja kan door het weer komen. Goed blijven drinken en zorgen dat je genoeg zout binnen krijgt. Neem een extra schaaltje chips en een soupje.
Ik ben echte zonaanbidder, maar door hitte kan ik echter zelfs ook niet aan, maar ik zat veel in schaduw en veel limonade gedronken om goed bij te houden en niet veel bewegen, maar het is heel erg vervelend!