Ik heb geboden op een truitje maat 74, na 3 weken eindelijk een mail dat ze akkoord ging met mijn bod. Alleen wil ze nu 6,75 verzendkosten! Voor een truitje! Dat klopt toch niet? ⥠Imps&Elfs Hooded jurkje mt 74 - Babykleding | Maat 74 - Marktplaats.nl Ps, ik zie nu dat er een witte vlek op zit en vind hem eigenlijk ook wel een beetje verwassen ogen...
Nee kan ook dit de brievenbus maar een hoop mensen willen dat niet omdat de kopende partij dan kan zeggen dat ze het niet hebben ontvangen. Je zou als je ben echt wel hebben voor kunnen stellen het met brievenbuspost te versturen. Maar eerlijk gezegd vind ik het het bedrag niet waard, ik vind hem echt verrassen uit zien.
Ik ben er niet helemaal in thuis, maar als hij wordt verzonden voor 6,75 is dat niet met track & trace code? Heb de advertentie ook even bekeken en persoonlijk vind ik 7 euro erg veel voor zo'n verwassen trui. Het kan natuurlijk ook het merk zijn, maar hij lijkt verwassen. Ik zou het er niet voor over hebben, maar dat is mijn mening natuurlijk.
Vriendelijk bedanken ervoor, alsof je er na 3 weken nog op rekent dat ze je bod accepteert. Overigens kan ik me wel voorstellen dat ze aangetekend wil versturen, dan is het voor allebei duidelijk dat het pakketje op de post is gegaan en als het niet bezorgd wordt, is het verlies (tot op zekere hoogte) verzekerd.
Nee is absoluut niet nieuw! Ik krijg 3 longsleeves en een tuniekje in een omslag, dan gaat 1 jurkje er ook wel in...
Kleding is niet in de droger geweest.. (Dus wel gewassen?!) Daarmee spreekt ze zichzelf dus al tegen dat het nieuw zou moeten zijn Onzin dat het niet door de brievenbus past lijkt me..
Zo.! Die is even boos op me... Of ik dacht dat ze het met de taxi kwam brengen? En ik mag best minder verzendkosten betalen maar dan is het mijn risico.
die advertentie hoort hier http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/292297-lachwekkende-marktplaats-advertenties-2-a.html echt niet nieuw.
belachelijk, je mag ergens van afzien je hebt nog niks betaald. en zoiets past met gemak door de brievenbus. hoeft echt geen pakketpost te worden. hoort daar idd thuis.
2 dingetjes: ten eerste; lijkt het jurkje verre van nieuw... ten tweede; ik heb het jurkje ook voor mijn dochter gehad. En het is echt heel dikke stof. Ik heb het laatst ook verkocht en toen in zo'n verpakking van boeken gedaan zodat het door de brievenbus paste. In een envelop past het idd niet