hallo, zoals je in t onderwerp leest heb ik sinds zaterdag last van licht bloedverlies,zondag in t ziekenhuis geweest voor echo en onderzoek,met de kleine is alles oke en was lekker druk in mijn buik. nu kon de gyn arts niet zien waar de bloeding vandaan kwam,waarschijnlijk baarmoedermond,maar zeker niet van de kleine. nu ben ik 2 dagen verder,hou volledig rust en merk dat t bloeden een stuk minder word,af en toe wel nog een stip rood bloed,maar t komt er niet uit ofzo. moet ik me nu nog zorgen blijven maken? mijn gevoel zegt dat t goed gaat ook niet t gevoel gehad dat het niet goed zou zijn! ik ben nu bijna 15 weken zwanger. is het aan te raden nog rust te houden zoalg het bloeden blijft? hoop dat jullie antwoorden hebben groetjes een onzekere mama
hoi Miep, ik ben blij dat de echo goed was. Dan heb je ook geen reden om rust te houden, al snap ik wel dat je dat hebt gedaan. Maar het heeft geen meerwaarde. Je kunt gewoon alles blijven doen. Je kunt wel vaker een beetje bloedverlies hebben, je schrikt er altijd enorm van, maar gelukkig is er meestal geen oorzaak, zoals nu ook bij jou. Mirjam
hoi mirjam, de gyn had t aangeraden rustig aan te doen,vandaar dat ik dat doe,ook ivm met werk dat ik doe,sta de hele dag! merk wel dat als ik meer ga doen ik last krijg van steken en t bloeden wat meer wordt, is dat niet raar dan? daarbij heb ik ook net gister een 24uurs bloeddrukmeting gehad omdat deze erg hoog is steeds,dus dat is ook nog even afwachten! En merk dat t nogal indruk heeft gemaakt,ben nl echt heel erg moe! groetjes miep.