toch maar ff vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beeby5, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beeby5

    beeby5 Lid

    12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    hallo
    toch maar ff een vraagje ik heb zo'n last van deze zw.schap en ben blij dat het einde in zicht is.
    ik ben al een paar dagen bezig aan het rommelen lijkt wel (slijmp verliezen een paar dagen en gister net of ik een blauwe buik had zo;n gevoel vanmorgen uit bed direct een paar harde buiken achter elkaar net van bedje niet kunnen slapen weer harde buiken achter elkaar en geen trek om te eten terwijl het gevoel leeg is en een ontiegelijke druk telkens naar de w.c rennen terwijl er niks komt)herkennen jullie dit en zal het dan toch moet er wel bij vertellen het is niet de eerste zw.schap maar wel de zwaarste
    liefs beeby5
     
  2. MelanieM

    MelanieM Fanatiek lid

    9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    die harde buiken terwijl je net uit bed komt herken ik wel. Had er gisteren ook eentje.. leek geen einde aan te komen...
     
  3. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    Ik heb ook last van harde buiken, druk onderin en het gevoel te moeten plassen en er komt niks uit. Ook heb ik geen trek om te eten maar we een leeg gevoel.
    Ik moet nog 10 weken! Hopelijk voor jou is dit het begin, maar voor mij nog niet.
    Ik denk dat je toch rustig zal moeten afwchten tot de echt actie begint. Maar het is zeker dat je lichaam al aan het werken is ter voorbereiding!Succes nog met de laatste loodjes
     
  4. beeby5

    beeby5 Lid

    12 jun 2006
    65
    0
    0
    omgeving groningen
    ja ik hoop idd het begin word er zo moe van maar dat hebben jullie ook vast wel het is dan niet de eerst maar ja ik herken dit dan ook helemaal niet zo de eerste was spoedkeizersnee en de tweede is ingeleid en de derde ook en de laatste gelukkig spontaan maar zonder weeén dus ja heb geen idee wat er gaat gebeuren op het moment.maar ben er wel zat van bah maar dat hebben de meesten wel die op het eind lopen spannnend blijft het ook iedere keer.
    liefs beeby5
     
  5. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    Ik heb ook erg last van harde buiken vooral savonds al ik naar bed ga.. als ik opsta en tijdens of vlak na de gemeenschap.. een heel vervelend gevoel... ook ik moet nog wel even.. bij mijn dochter had ik dat pas bij een week of 37
     

Deel Deze Pagina