net aan de pil, en condoom geknapt.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door bull22, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo. een week of 3/4 geleden hebben ik en mijn vriend seks gehat. ik ben net pas weer aan de pil, hebben een zoontje van 9 mnd. we doen het dus ook met condoom om dat blijkbaar de pil nog niet reageert op mijn lichaam, hij was geknapt, het geknapte gedeelte is in mij blijven zitten, we konden er niet bij, 2 dagen later is die er zelf uitgekomen. de dag dat hij geknapt is zijn we gelijk een afterpil gaan halen. hoe groot is de kans dat ik zwanger ben. voel me al een paar dagen er naar. lijk wel of ik zwangerschapssymptomen heb, of doet dat de pil. groetjes

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Nihiel :) want de monring after pil zorgt ervoor dat het gene wat er zit, als er al wat zit afgebroken wordt..
    En daarbij in de morning after pil zit de zelfde hoeveelheid hormonen als in een hele strip pillen dus als je je niet goed voelt is dat niet heel erg vreemd :)
    Succes :)

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Die kans is klein, maar ook de MAP is niet voor 100% veilig (ben zelf zwanger geworden ondanks gebruik MAP) dus als je twijfelt gewoon ff een testje doen!

Deel Deze Pagina