Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie de innestelling ook hebben gevoeld? Op 6 mei had ik een positieve ovutest dus flink geklust natuurlijk . Vandaag had ik een tijdje last van hele vage krampen in mijn onderbuik. Het voelt een beetje als een combinatie tussen menstruatiepijn en spierpijn na flink buikspieroefeningen doen (die ik niet heb gedaan). Wie heeft hier ervaring mee? Liefs Jeal
Bij bijna al mijn zwangerschappen gevoeld. Het voelde als hele heftige, brandende, felle steken. Maar een paar steken, en daarna menstruatie-achtige krampen tot aan mijn nod en gekke kriebeltjes onder mijn navel. Maar als je 6 mei een posi test had, dan heb je 7 of 8 mei je ovulatie gehad. Je kan natuurlijk een hele vroege innesteling hebben (niks is onmogelijk), maar gemiddeld is toch wel 5-7 dagen na nod. Wie weet moet je nog even geduld hebben
Oh haha dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik begreep ongeveer 6 dagen na de eisprong.... Zal dan dus inderdaad nog even geduld moeten hebben.
Dat klopt ook Jeal. De innesteling vindt over het algemeen een weekje na je eisprong plaats. Dat is tenminste wat ik overal lees.