Snap het even niet meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DiAmnda, 2 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiAmnda

DiAmnda Lid

20 apr 2015
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hallo Allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 25 jaar en mijn man is 2 jaar geleden geopereerd geweest voor een hersteloperatie omdat we uiteraard een grote kinderwens hebben. 1 kant kon wel hersteld worden 1 kant niet.. Dit was geen probleem zei de arts. Tot onze teleurstelling kregen we toch te horen dat er geen levend zaad was gevonden 6 weken later. Nu zei mijn dokter dat dit ook veelste vroeg was en we over 3 maanden maar weer moesten proberen. Dat hebben wij gedaan weer zonder resultaat. Toen kregen we te horen dat dit ook veel langer kon duren. Inmiddels de hoop opgegeven voor de natuurlijke weg en het allemaal even laten rusten. Uit nieuwschierigheid hebben wij het dit jaar weer laten testen en we waren verbaasd over het resultaat ja hoor er was levend zaad! :D
    Door omstandigheden met verhuizingen etc. zijn we niet echt serieus bezig geweest om op de juiste dagen seks te hebben.
    Nu sinds 2 maanden doen we dat weer wel. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28/29 dagen. Nu had ik de 13de mijn eisprong. Maar deze voelde niet zo heftig als normaal of misschien was het wel snachts.
    En de 19de kreeg ik rare buikpijn, ik weet niet waarom maar ik deed een zwangerschapstest(Kruidvat 2v5) uiteraard veelste vroeg maar kreeg toch een heel licht streepje wat ik nog nooit heb gehad! 2 dagen later deed ik er weer 1 en weer een licht streepje. Ik wou mijzelf niet blij maken dus heb afgewacht tot de 26/27ste dat ik ongesteld zou moeten worden.
    Maar tot op de dag van vandaag ben ik dat nog niet. Uit nieuwsgierigheid vanmorgen een test(Clearblue plus) gedaan en deze was negatief? Ik ben trouwens nooit langer dan 1 dag overtijd geweest. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn maar onbewust doe ik dat wel. Want ik snap er nu gewoon even niks meer van:( Dit is trouwens de eerste keer dat ik hier wat schrijf ik lees wel altijd gezellig mee!
    Heeft 1 van jullie zoiets al meegemaakt en wat raden jullie aan?
    Ik hoop op reacties Liefs..

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb ook wel eens voor NOD een licht streepje getest.. Vervolgens werd ik 4 dagen te laat ongesteld, terwijl ik normaal ook een hele regelmatige cyclus heb.

Er zit niks anders op dan afwachten. Ik zou proberen tot volgende week te wachten met eventueel weer testen..

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Het kan natuurlijk in een heel vroeg stadium al mis zijn gegaan. Dit komt helaas vaak voor, meestal voordat mensen weten dat er een innesteling heeft plaats gevonden.

Het enige wat je kunt doen is afwachten ..... Sterkte !

4. DiAmnda

DiAmnda Lid

20 apr 2015
    8
    0
    1
    Vrouw
    Dankjullie voor de reactie!
    Ja ik ga ook gewoon rustig afwachten ik heb vorig jaar een obsessie gehad door constant te testen voor NOD had dan ook allerlei kwaaltjes. Nu heb ik eigenlijk ook nergens last van. Behalve 6 dagen overtijd. Het zou natuurlijk super leuk zijn als het zo is en ben er ook eigenlijk pas vanaf maandag nu mee bezig dat het misschien wel zo kan zijn misschien niet. Heb wel soms het gevoel dat ik ongesteld ga worden en dan trekt het weer weg. Ik moet eigenlijk ook niet op deze site komen want dan ga ik het juist hopen en nog meer dromen, dat is niet goed voor mij hihi! Maar het is ook leuk om te lezen over anderen! Ik dacht er zelf aan misschien vrijdag te testen, of maandag dat is maar net hoe ik me in kan houden denk ik :p
    Liefs!

Deel Deze Pagina