innestellingsbloeding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lievemama19, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Vorige week zondag had ik een positieve ovulatietest en heb savonds seks gehad nadat mijn vriend twee weken weg was voor werk.
    Die maandag heb ik bijna zeker mijn ei gevoeld.
    Had de hele dag een zwaar en krampen gevoel alsof ik ongesteld moest worden..
    Twee dagen erna geen klachten en toen begon de misselijkheid en twee avonden opvlieger in bed (haf ik laatste zwangerschap ook)
    Afgelopen zaterdag halve dag roze afscheiding gehad en zondagmorgen heel lichtbruin. Sindsdien niks meer.
    Zou dit een innesteling geweest kunnen zijn?

Ik maak me best zorgen ivm mijn bbz afgelopen april, deze zat in de linker eileider en daar voel ik nu ook constant steken en kloppend trekkerig gevoel.. maar het is nog te vroeg voor een test.. zouden ze al bloedonderzoeken kunnen doen in deze situatie?
    Ben zo bang om weer door een hel van onderzoeken de te gaan, juist nu tijdens de kerstdagen

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lievemama19,

ik snap dat het vervelend is om te moeten wachten. Maar ook al zou je nu bloedtesten doen, dan kun je nog niets zeggen over de plek van de zwangerschap. Dat kun je pas vaststellen 1,5-2 weken na de test. Tot die tijd kun je niets doen. Maar je zult ivm je voorgeschiedenis echt wel op tijd voor een echo mogen als je je bij je vk/gyn meldt. Helaas ondanks je klachtjes toch wachten. En weet dat die klachten niets hoeven te betekenen. Kunnen ook bij een goede zwangerschap horen of bij niet zwanger.
    Ik duim voor je.

Groetjes Brigitte

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Dankjewel voor de reactie..

Vandaag cd 27... 10 dpo heb ik weer wat roze verlies.. maar mijn menstruatie is nog niet doorgezet. Normaal zet die gelijk Door. Ook doet mijn linkerkant ook weer erg pijn alsof er 10 naalden in gestoken worden...

Kun je twee keer innestelingsbloeding hebben? Of wat kan dit In?

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Hoe is het nu? Is de menstruatie doorgezet of toch niet? Ik ben benieuwd. Indien het niet zo is, zou ik toch maar een testje doen, om wat meer duidelijk te krijgen. Succes!

Groetjes Monique

5. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Hallo Monique,

De menstruatie is nog niet doorgezet.
    Wat erg vreemd is want mijn menstruatie is in al die jaren nog nooit zo begonnen.
    De roze afscheiding is ook echt minimaal en alleen inwendig, zelf bijna niet bij het afvegen.
    Gisterenmiddag test gedaan (kruidvat 2v5) maar deze was negatief... was gisteren 11 dpo
    Klachten nog steeds aanwezig vooral de enorme hoofdpijn en aanhoudende pijn links

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo lievemama19,

Ik kan me voorstellen dat je hier behoorlijk onzeker van wordt, maar meer dan dan afwachten kan je niet op dit moment niet. Sterkte!

Groetjes Monique

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Vandaag is het bloeden zoals het normaal is bij mijn menstruatie.
    Het is vandaag dan ook mijn gemiddelde NOD
    Wat moet ik nu rekenen als de eerste dag gezien het verlies afgelopen dagen?
    En wat kan ineens zo'n rare menstruatie veroorzaken, van het roze verlies die 2 dagen en nu al 4 dagen voor het echt doorkwam?
    Is het verstandig hiermee naar de HA te gaan ivm de klachten ernaast?

8. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

soms loopt een menstruatie anders dat je gewend bent. Door hormoonschommelingen is het mogelijk dat je wat eerder licht bloedverlies krijgt of door een zeer vroege miskraam. Soms gaat dit gepaard met meer klachten. Ik zou wel de dag dat het bloedverlies goed door heeft gezet als 1e dag rekenen. Ik zou even afwachten hoe je volgende cyclus loopt. Heb je dan weer deze klachten, dan is het wel raadzaam langs de huisarts te gaan. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina