Menstuatie achtige krampen 14 weken zwanger

Discussion in 'Zwangerschap' started by mommy1983, Aug 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik heb sins deze week iedere dag menstruatie achtige krampen. at kan dit zijn? Ik las net ergens op internet dat je in het tweede trimester je de VK moet bellen als je dit hebt. Maar zijn dit niet gewoon de banden of baarmoeder. Ik heb volgende week pas een afspraak met de VK.
    Wie heeft dit ook gehad?

2. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb het gehad en heb het nog - 't wordt alleen maar erger bij mij nu op 't eind. Vorige zwangerschap heb ik het ook gehad, hele zwangerschap door eigenlijk. Ik denk dat het echt gewoon de groei van je baarmoeder is. Het groeit nu heel erg snel en dat voel je. In je banden maar ook in je baarmoeder zelf.

Als je je zorgen maakt moet je uiteraard gewoon je vk bellen!

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb er ook last van, bij week 6 begon het al en het zijn bij mij de banden c.q groeien van m'n baarmoeder.
    Maar als je je echt zorgen maakt moet je gewoon je vk bellen hoor.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Het gevoel is niet heel de tijd aanwezig maar komt vaak s,avonds opzetten als ik moe ben.

5. baby angie

baby angie Actief lid

Jun 22, 2009
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb het ook .vanaf het begin gehad en toevallig deze week weer wat meer last ervan gehad . ik was gister bij de VK en die zei dat het gewoon de baarmoeder is die groeit en ik me geen zorgen hoef te maken .

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Dank je voor de reacties. Ik maak me een stuk minder zorgen nu haha ik wil ook niet voor ieder dingetje de VK gaan bellen. Ik moet gewoon niet meer zoveel zoeken op internet

7. danikrogt

danikrogt Actief lid

Nov 13, 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi heb het ook hoor ik had ook bloed verlies bij ik de vk bellen kwam langs hartje klopte gewoon vrolijk is me baarmoeder die aan het groeien is zei ze nu mag ik alleen niet meer me werk doen ben post bode en mag niet meer tillen ivm met mijn bloeding als te veel til kan dit erger worden en kan zelfs los laten dus zit nu thuis en gaat al een stuk beter het is nu juist verdacht stil in me buik

groetjes danielle

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb de hele zw.schap behoorlijke krampen gehad. maak je niet druk, zolang je geen bloed verliest is er niets aan de hand. ik heb een heel gevoelige baarmoeder, misschien heb jij dat ook wel.

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik heb ook last gead van krampen maar dit was idd het groeien van de baarmoeder!
    dus er is vast niks aan de hand. en als je het niet vertrouwt moet je de vk bellen want je eigen gevoel heeft meestal gelijk zeggen ze.

liefs

10. Hopefor2009

Feb 10, 2009
    41
    1
    0
    HR
    Omgeving Amsterdam
    Herkenbaar hoor! Geen zorgen, menstruatieachtige krampen horen er bij. Je baarmoeder is aan het groeien tenslotte. Fijne zwangerschap!

Share This Page