Ik heb sins deze week iedere dag menstruatie achtige krampen. at kan dit zijn? Ik las net ergens op internet dat je in het tweede trimester je de VK moet bellen als je dit hebt. Maar zijn dit niet gewoon de banden of baarmoeder. Ik heb volgende week pas een afspraak met de VK. Wie heeft dit ook gehad?
Ik heb het gehad en heb het nog - 't wordt alleen maar erger bij mij nu op 't eind. Vorige zwangerschap heb ik het ook gehad, hele zwangerschap door eigenlijk. Ik denk dat het echt gewoon de groei van je baarmoeder is. Het groeit nu heel erg snel en dat voel je. In je banden maar ook in je baarmoeder zelf. Als je je zorgen maakt moet je uiteraard gewoon je vk bellen!
Ik heb er ook last van, bij week 6 begon het al en het zijn bij mij de banden c.q groeien van m'n baarmoeder. Maar als je je echt zorgen maakt moet je gewoon je vk bellen hoor.
ik heb het ook .vanaf het begin gehad en toevallig deze week weer wat meer last ervan gehad . ik was gister bij de VK en die zei dat het gewoon de baarmoeder is die groeit en ik me geen zorgen hoef te maken .
Dank je voor de reacties. Ik maak me een stuk minder zorgen nu haha ik wil ook niet voor ieder dingetje de VK gaan bellen. Ik moet gewoon niet meer zoveel zoeken op internet
hoi heb het ook hoor ik had ook bloed verlies bij ik de vk bellen kwam langs hartje klopte gewoon vrolijk is me baarmoeder die aan het groeien is zei ze nu mag ik alleen niet meer me werk doen ben post bode en mag niet meer tillen ivm met mijn bloeding als te veel til kan dit erger worden en kan zelfs los laten dus zit nu thuis en gaat al een stuk beter het is nu juist verdacht stil in me buik groetjes danielle
ik heb de hele zw.schap behoorlijke krampen gehad. maak je niet druk, zolang je geen bloed verliest is er niets aan de hand. ik heb een heel gevoelige baarmoeder, misschien heb jij dat ook wel.
ik heb ook last gead van krampen maar dit was idd het groeien van de baarmoeder! dus er is vast niks aan de hand. en als je het niet vertrouwt moet je de vk bellen want je eigen gevoel heeft meestal gelijk zeggen ze. liefs
Herkenbaar hoor! Geen zorgen, menstruatieachtige krampen horen er bij. Je baarmoeder is aan het groeien tenslotte. Fijne zwangerschap!