beroerd, wie herkend dit?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door knor1981, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Ben 9 dagen geleden bevallen van een prachtige gezonde dochter. Met de bevalling 2 liter bloed verloren, daarom heb ik ijzer tabletten gekregen.

Eerste dagen thuis ging redelijk goed. Was wel aan bed gekluisterd maar da's normaal.
    Voelde wel dat ik iedere keer watsterker werd. Na een dag of vijf kreeg ik savonds koorts. Zo tussen de38 en de 38.5. Paracetamol en ibuprofen brachten het steeds weer naar onder. Nu dus nog steeds eind van de middag koorts. Voel me dan de hele avond lamlendig, ligt in mijn hoofd gewoon beroerd.

Begon mijn zwangerschap met 69 kilo en aan het eind 72.5 na de bevallingwas ik 6.5 kilo lichter en woog toen 66 kilo, 3 kilo minder als waar ik mee begon. Nu ben ik straks op de weegschaal gaan staan en zag ik dat ik dus nog 4 kilo afgevallen ben in die negen dagen, weeg nu nog maar62 kilo.

Ook sinds 2 dagen blaasontsteking waar ik medicijnen voor heb, naar mijn idee werken die ook niet. Op die medicijnen mocht ik sowiesow geen koorts meer hebben wat dus wel het geval is nu.

Morgen maar huisarts of verloskundige bellen en kijken wat die zeggen. Wil nou eindelijk wel een beetje kunnen gaan genieten.

2. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Ik zou zeker aan de bel trekken. Moe zijn omdat je veel bloed hebt verloren is normaal, maar koorts niet. En ondanks een kuur nog koorts hebben klopt zeker niet. Even naar laten kijken dus.
    Ik kreeg in mijn laatste kraambed op dag 6 opeens koorts. Ben toen naar het ziekenhuis geweest. Bloed geprikt, kweek afgenomen, maar niets gevonden. Wel een kuur gekregen en die sloeg gelukkig goed aan. De koorts was heel snel weg.

Hopelijk krijg je wat anders van de HA en knap je snel op!

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    denk dat je heel snel een andere kuur moet hebben en dat je schilldklier wellicht meegeprikt moet worden, naast de ijzer.

4. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Dat klinkt echt niet goed, ik zou heel snel aan de bel trekken!

5. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Heb vandaag inderdaad bloed laten prikken. Morgen nog ochtendurine inleveren dat het weekend op kweek gezet gaat worden.
    Morgen tussen de middag de uitslag van het bloed onderzoek.

Kraamhulp vandaag voor het laatst geweest, had gelukkig twee extra dagen gekregen. Nu hopen dat er wat uit dat bloedonderzoek komt zodat ze het aan kunnen pakken.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Sterkte meid!

Deel Deze Pagina