Ik heb iets heel vaags en hopelijk weer ie and wat het is. Als ik naar de wc moet (plassen of ontlasting) dan ga ik gewoon ontspannen zitten. Best vaak (niet altijd) krijg ik dan van uit het niets een soort van steek die vanuit het midden van mijn rug/kont heel mijn onderkant verlamd als het ware. Ik kan dan niet blijven zitten zoals ik zit. Ik moet dan echt gaan staan en het doet fucking pijn. De kraamzorg en verloskundige hadden geen idee wat het kan zijn. Mijn urine is getest op een blaasontsteking maar die had ik niet. Heb overigens een ks gehad. Krijg zakjes poeder om mijn ontlasting dun te maken dus heb niet het idee dat het komt omdat ontlasting vast zit. Hopelijk weet iemand wat het is en nog beter hoe ik er af kom!
Hoi!! Ik heb dan geen keizersnee gehad, maar herken je verhaal!! Heb er ongeveer 3 weken last van gehad na de bevalling.. Ik twijfelde of het aan mijn darmen lag of aan een krimpende baarmoeder.. Vooral als mijn grote boodschap er aan kwam, deed het erg zeer, durfde soms gewoon niet te gaan!! Ook zakjes gekregen voor de ontlasting en nu is het gelukkig beter/ over..
Ik herken het ook, heb het na de 2de en 3de bevalling gehad. Na de 2de werd me verteld dat het krampen waren van de anus, bij de 3de benoemden ze dat niet zo, maar ging ik daar wel weer vanuit. Heel vervelend en erg pijnlijk soms! Bij ontspanning kwamen ze ook en ik voelde ze ook echt van binnen alsof het van de darmen of bm waren, maar voelde ze ook echt bij mijn anus. dit klink misschien heel raar, maar ik had ooit eens gehoord of gelezen dat je dan het beste op iets hard en ronds kun gaan zitten wat dan tegendruk geeft. iets als een tennisbal ofzo en dat hielp soms ook wel. Een warm bad zou ook kunnen helpen, maar dat mag helaas niet na de bevalling... Maar meestal ging ik dan even op bed liggen en probeerde te ontspannen en met wat geluk viel ik dan in slaap....