Beroving op zaterdagmiddag...

Discussion in 'De lounge' started by Chiggy, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje chiggy dat is schrikken zeg!! Hoe reageerde het personeel en de andere klanten van de Mac Donalds? Ben je wel goed opgevangen?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Niemand deed iets.. alleen een paar jongens aan een tafeltje naast me mompelden: ach ja, dat soort tuig kan zelf geen telefoon betalen dus jatten ze maar.
    Daarna heb ik zelf nog 2 vrouwen aangesproken of ze gezien hadden wat er gebeurd was, maar zij hadden dus echt niks gezien, of gehoord, terwijl ik voor m'n gevoel toch best hard geschreeuwd heb.

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Misschien hebben ze camera's bij de mc hangen?

4. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Jeetje zeg!!

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal!! Echt aso. Lekker dat ook niemand wat doet!

6. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee dat niemand je helpt of in ieder geval achteraf troost en de politie belt dat vind ik wel schokkend!!

7. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Sooo wat zal jij geschrokken zijn....vind het wel heel stoer dat je zo gehandeld hebt!

8. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Dapper gehandeld zeg!
    Ongelofelijk zeg op klaarlichte dag in de mac en niemand die iets doet en/of ziet.

Sterkte ermee!

9. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

Jan 30, 2013
    2,026
    66
    48
    Female
    Sprookjesbos
    zo zie je maar hoe weinig mensen opletten tegenwoordig op anderen.. maarja, knap dat je zo reageerde, ook gelukkig dat het niet uit de hand is gelopen! maar ik zou zeker aangifte doen ja, want er zal vast wel iets van camera's in die mac hebben gehangen.

10. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat dacht ik ook, is het proberen waard toch?

11. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

May 15, 2011
    1,724
    0
    0
    Secretaresse
    chiggy, dit doet mij denken aan wat hier vorige week in de buurt gebeurd is.
    3 jongens die een bejaarde man (die net zijn pincode had ingetoetst) afleidden met een krant om vervolgens een groot bedrag in te toetsen en er met de buit vandoor gingen.

Ik probeer de link van het filmpje (bewakingscamera vd bank) te plaatsen. Ik weet niet of dat mag ivm regels hier op het forum. Dan hoor ik het wel. Maar ik zou wel aangifte doen als ik jou was. Waren dit niet toevallig dezelfde jongens? Het was hier volop in het nieuws en er zijn uiteindelijk 2 vd 3 opgepakt. Misschien dat ze alweer vrij rondlopen?

Hondsbrutale roof op bejaarde man - YouTube

12. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Schrikken! Gelukkig hebben jullie niks. Brutaal tuig.

13. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Wat ongelovelijk aso zeg!
    Vind je heel dapper!
    Gelukkig is er niks met jullie en heb je alles nog.
    Zou ook ontzettend schrikken!

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Wat brutaal! Gelukkig dat jij zo snel reageerde! De arme oude man.....

Ga je vandaag nog aangifte doen? Want ik denk dt de mac ook wel camera's heeft?

15. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn hart slaat nu echt even 100 keer over... dit ging bij mij precies zo en het enige wat ik me kan herinneren is dat een van die gozers iets roods aan had, net als een van deze gozers.

16. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb het gevoel een van die jongens te herkennen... maar ik twijfel aan mezelf. Oh dames ik word echt gek nu :(
    Wat moet ik doen? Gewoon het nationale nr van de politie bellen? Naar bureau gaan??

17. jols

jols Bekend lid

Dec 26, 2012
    681
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ze het nog afhandelen op het bureau misschien inderdaad het nationale nummer bellen. Zij kunnen je het beste vertellen wat je moet doen. Succes, laat je even weten hoe het afloopt?

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik ben echt over de zeik nu :)
    En ik voel me echt zo ontzettend dom dat ik gister niet meteen naar de politie gegaan ben, maar ik dacht... ze doen toch niks, uiteindelijk is het met een sisser afgelopen, ik mis geen spullen...

19. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Sorry voor m'n gekakel dames maar ik lees dat twee van die schoften herkend zijn, en de derde niet... Maar welke zoeken ze nu nog dan?
    Dat staat nergens? Of wel?

20. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Gewoon even de politie bellen, dan weet je het direct. Het is wel logisch dat je het zo even niet weet, maar wie weet hebben ze toch een hoop aan jouw aangifte.

Share This Page