Woorden schieten tekort..... Heel veel sterkte met dit onbeschrijfelijke verlies van jullie allerliefste Berre......
Lieve mamavanmenno, Wat een vreselijk bericht, ik ben er stil van... Heel erg veel sterkte met dit enorme verlies! Liefs, Denise
Lieve mamavanmenno, Wat een vreselijk verlies. Geen woorden voor... Wil jou en je gezin / familie alle sterkte en kracht van de hele wereld toewensen. Liefs
Kippenvel bij het lezen van jou berichtje.. heel veel sterkte toegewenst met dit onmenselijke verdriet!
Lieve mama van menno en berre! Wat een verschrikkelijke nachtmerrie! Wat verdrietig om jullie mooie mannetje te moeten gaan missen! Dit zou je niet mogen meemaken! Heel veel sterkte en liefs! 💗
Verschrikkelijk... Je legt je kleine mannetje op bed en dan opeens blijft hij eeuwig slapen. Zo'n lief klein mannetje, de tijd staat stil... Lieve mama van Menno en Berre, ik wil je heel veel kracht toe wensen. Gecondoleerd met dit veel te grote verlies
...ik weet niet wat ik moet zeggen. Niets lijkt passend bij zo'n ondraaglijke gebeurtenis. Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe.