Wat een nachtmerrie!!! Heel veel sterkte met het verwerken van dit ongelofelijke verlies!! Rust zacht lieve Berre*
Bedankt lieve meiden voor jullie woorden van steun ... de hemel heeft er een mooi sterretje bij die wij voor altijd in ons hart dragen
<<< deze tekst zal worden voorgelezen op de crematie dienst >>> Berreke Kleine dikkie Berremans Lieve schat Ons Jerommeke Honderden bijnamen hebben we je gegeven zaterdag is er eentje bijgekomen: ons sterreke ... Sterreke Berreke Ik staar naar een leeg blad papier, ik wil honderden bladen volschrijven met duizenden mooie woorden. Gewoon om aan te tonen dat we van je houden. We houden van je, al vanaf de eerste seconde dat jij er was, en we zullen van je houden tot de laatste seconde dat wij leven! Als ik mijn ogen sluit, dan zie ik jou zie jij mij ook? Zie je hoeveel mensen hier samen zijn om jou te eren, om te laten zien hoeveel ze van jou houden Hoor je de stilte? Soms hoor je een snik, dan hoor je tranen die over iemands wangen naar beneden glijden maar ik hoor vooral jouw lach ook al ben je nu dood. Maar eigenlijk ben je niet dood, je lichaam is er niet meer, ik kan je niet meer knuffelen maar in ons hart en in onze gedachten leef je verder! Voel je de warmte van iedereen? Soms komt de zon piepen en dan denk ik: Is dat Berreke die zijn best doet om ons geen kou te laten lijden? Ik hoop dat jij dichtbij de zon bent zodat jij geen kou, geen pijn hebt. Ruik je de bloemen? Proef je de lente? Ik weet niet waar je bent maar ik hoop dat je op een mooie plek bent als ongelovige geloof ik alleen in iets ik weet niet in wat ik geloof dat jij ergens bent samen met alle andere sterretjes die we de afgelopen jaren hebben moeten laten gaan, ik hoop dat je daar een leuke tijd beleeft en dat je niet alleen bent Liefste schat, strakjes wordt je omgetoverd tot sterrenstof en snel kom je terug naar huis, want daar voel jij je goed en daar moet je zijn! Je grote broer, je mama en je papa zien je graag van hier tot de maan en terug Neen! zou Menno zeggen van hier tot Pluto en terug en terug en terug en terug ! We houden oneindig veel van jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hele mooie tekst. Knap hoe je het nu al zo mooi onder woorden hebt kunnen brengen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit immense en oneerlijke verdriet.
Vreselijk! Heel veel sterkte met dit inmens grote verdriet en de leegte die jullie kleine man achterlaat.
Oh meid, wat erg, wat verschrikkelijk vreselijk erg. Wat een ontroerende afscheidsbrief heb je hem geschreven, de tranen staan in mijn ogen. Ik wens jullie heel veel licht en liefde, hou je vast aan elkaar.
Wat een prachtige tekst!!! Tranen in mijn ogen 😢 Veel sterkte en een mooi afscheid gewenst 😘😘😘
Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte! Niet voor te stellen hoe leeg jullie huis en gezin zal zijn zonder hem. een dikke digiknuffel!