Ik weet niks uit te brengen....tranen over mijn wangen. Wat ontzettend mooi en vol emotie geschreven. Heel veel sterkte met dit ondraagbare verdriet.
Ongelofelijk, wat afschuwelijk. Woorden schieten tekort, sterkte voor jullie allemaal en wat een prachtige brief schrijf je aan je sterrenkindje, de liefde spat ervanaf.
Gecondoleerd met dit grote verlies. Wat verschrikkelijk om jullie mooie mannetje te moeten missen. Heel veel sterkte
Wat een prachtig ventje!! Ongelooflijk dat hij er niet meer is. Ik wil jullie alle kracht en sterkte toe wensen om hier mee om te kunnen gaan. Gecondoleerd.
Wauw! mama van menno! Wat een mooi mannetje! Die wimpertjes! Zo lief! Heel veel sterkte met de crematie! Wat een mooie woorden heb je voor berre geschreven! Wat verdrietig!
Wat een foto zeg! Prachtig!!!! En idd wat een mooie brief, echt knap dat je dat zo mooi hebt kunnen verwoorden. Heel veel sterkte.
Wat een prachtig kindje...nooit meer zijn lijfje vast te kunnen houden, het lijkt me ondragelijk.. Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar in deze immens verdrietige tijd
strakjes gaan we nog 1 laatste keer onze kleine schat kunnen zien... al vind ik dat hij het niet meer is, hij lijkt niet meer op ons Berreke...
Heel veel sterkte voor jullie en ik wens jullie ongelovelijk veel kracht om dit grote verlies een plekje te kunnen geven. Geef grote stoere trotse broer een hele dikke knuffel. Het zal voor hem ook onbegrijpelijk en verschrikkelijk moeilijk zijn.
Ontzettend veel sterkte gewenst! Wat een prachtig mannetje en een onwijs mooi gedicht! Heel veel kracht toegewenst om dit onmenselijke verdriet te kunnen dragen!
Wat afschuwelijk dat jullie dit mee moeten maken. En wat een mooi mannetje was Berre. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen om dit verlies te dragen.