*** Berre ***

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door mamavanmenno200, 22 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandramarije

    sandramarije Bekend lid

    17 jan 2013
    665
    1
    18
    Wat een mooi ventje!!! Mooie tekst! Maar jeetje.....pffffff
    huil met jullie mee
     
  2. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Lieve familie van Berre*,
    Heel erg veel kracht en sterkte met het verlies van jullie kleine ,knappe,guitige en lieve mannetje Berre*...
    Dit is onmenselijk,onwerkelijk....maar helaas waar.....bah wat oneerlijk....
     
  3. Prinsesje2014

    Prinsesje2014 Actief lid

    12 dec 2013
    411
    1
    18
    Wat een ontzettend groot verdriet, niet te dragen. Waarom? Zo'n mooi klein lief prachtig manneke. Jullie zoon en broertje. Waarom gebeuren dit soort dingen? Heel veel sterkte voor jullie allemaal
     
  4. AnitaP

    AnitaP Bekend lid

    15 feb 2014
    760
    0
    0
    Hier zijn geen woorden voor!
    Wil jullie heel veel sterkte wensen met dit ondraaglijke verlies.
    Wat een mooie tekst heb je voorgedragen.
    Tranen in m'n ogen. Heel veel kracht toegewenst.
     
  5. Manoya

    Manoya Niet meer actief

    Wat vreselijk! Ik heb er geen woorden voor, weet niet goed wat te zeggen maar heel veel sterkte en heel veel liefs!
     
  6. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Heel erg gecondoleerd. Je hebt een prachtige brief geschreven voor jullie Berre!!
     
  7. Meca

    Meca Fanatiek lid

    23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Gecondoleerd met het verlies van jullie Berreke. Wat een prachtkind en wat heb jij een mooie brief geschreven aan hem. Ik wens jullie heel veel sterkte toe!
     
  8. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.600
    2.171
    113
    Wat ontzettend erg, geen woorden voor. En wat was hij ontzettend knap zeg, zo mooi. En ook bij mij stromen de tranen over mijn wangen, dit is ieders ergste nachtmerrie. Heel veel sterkte, met dit ontzettend grote verlies.
     
  9. horselover

    horselover Fanatiek lid

    24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Wat een mooie tekst en wat een prachtige foto *slik*.
    Oh wat een gemis, denk er zoveel aan..........
     
  10. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Wat een mooi kind <3 Wat moet het gemis en verdriet ondragelijk zijn...
     
  11. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wat afschuwelijk dat jullie dit moeten meemaken. Heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige zoontje.
     
  12. butterfly0511

    butterfly0511 Fanatiek lid

    7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    wat een nachtmerrie waar jullie in belandt zijn. Nu is het stil, de week waarin je geleefd werd is achter de rug. Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit onmenselijke verlies van jullie prachtig mannetje.
    Als je erover wilt praten mag je me altijd een pb sturen wij zijn ons meisje van 16 maanden plotseling verloren
     
  13. mamavanmenno200

    mamavanmenno200 Fanatiek lid

    16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE

    ik stuur je morgen pb

    geen kind is zo aanwezig als het kind dat wordt gemist ... dit zinnetje stond op rouwbrief van Berre*
     
  14. GingerAle

    GingerAle Fanatiek lid

    21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Je bericht laat me maar niet los. Hij was zo'n mooi mannetje, echt zo prachtig en lief en vrolijk! Gisteren las ik het al en moest ik mijn tranen verbijten, maar nu stroomden ze over mijn wangen. Ongelooflijk oneerlijk. Maar wat ben je een lieve mama en wat weet je het goed te verwoorden. Heel veel sterkte!
     
  15. Mevrouw Pinguin

    Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

    22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Wat oneerlijk :( zo'n mooi mensje. Ik vind dit hartverscheurend. Een hele dikke knuffel voor juliie. Ik heb sinds dit topic elke dag aan je gedacht. In de nachtmerrie waarin je bent beland. Afschuwelijk.
     
  16. LoveAim

    LoveAim Niet meer actief

    Mama van Menno en Berre, het voelde of de grond onder mijn voeten vandaan getrokken werd toen ik je bericht las. Niet voor te stellen hoe verschrikkelijk dit voor jou, je gezin en iedereen, die Berre kende en lief had, moet zijn!
    Zoiets mag gewoon niet!!
    Woorden schieten tekort, ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen.
     
  17. Clivia

    Clivia Bekend lid

    12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk!! Het is onmogelijk voor te stellen dat zo'n prachtig ventje met zo'n prachtige glimlach, weg is.....wat een pijn, om nooit meer zijn lach te kunnen zien en nooit meer zijn zachte wangetjes te kunnen kussen :(
    Heel, heel veel sterkte! Ik weet niet uit te drukken hoe verschrikkelijk ik dit vind voor jullie.....
     
  18. Winddanser

    Winddanser Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poe kippenvel! Heel veel sterkte gewenst met dit enorme verlies!
     
  19. fayenne

    fayenne Bekend lid

    3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Heel veel sterktr met dit vreselijke verdriet :(
    De tranen springen in mijn ogen bij het lezen van je berichten.
    Wat is de wereld toch oneerlijk :(

    Dikke knuffel
     
  20. miepkip

    miepkip Bekend lid

    22 feb 2012
    930
    0
    0
    Heel veel sterkte met het grote verlies van jullie prachtige mannetje Berre*
     

Deel Deze Pagina